Belföld

A UPC Business elnyerte a Business Superbrands 2008 címet! (X)

A Business Superbrands a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi márkákat, amelyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak.

A UPC Business elnyerte a Business Superbrands 2008 címet! (X) 1

A Business Superbrands program célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szférán belül – mint például a UPC Business.

A UPC Business is olyan Business Superbrand márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, és amiért megbíznak benne. Összefoglalva: a Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli.

A UPC Business üzletág 2005-ben a Monor Telefon Társaság és a UPC önálló ágazataként jött létre, egyesítve a hagyományos réz, réz-optikai és koaxális megoldásokat a high-tech IP alapú szolgáltatásokkal. A technológiák előnyös ötvözésével lehetővé vált, hogy végre olyan, egyedi igényekre szabott megoldásokat is kínálhasson a nemzetközi piacon, amely kimondottan az üzleti szféra igényeit szolgálja. Az elmúlt évek sikereihez a jelentős hálózati lefedettség és a minőségi internet-szolgáltatás is hozzájárult, hiszen ezeknek köszönhető, hogy újra és újra kedvező áron kínálhatják internet – adat – és telefonszolgáltatásaikat.

Küldetésüket a következőképpen fogalmazták meg: „Célunk, hogy a világszínvonalú távközlési technológiák meghonosítása a hatékony, gyors és kedvező áru kommunikáció feltételének megteremtőjévé váljon. Felelősséget vállalunk az informatikai fejlesztésben, műszaki korszerűsítésben, hogy üzletfeleink magas színvonalú és jó minőségű szolgáltatásokhoz juthassanak. Vezető szerepünk – a különféle szolgáltatások együttes kínálatában – lehetővé teszi az innovatív és a piaci igényeknek megfelelő rugalmas reagálást.” Hogy jó úton járnak – és rajta is maradnak -, mi sem bizonyítja jobban, mint a Business Superbrands 2008 díj elnyerése.

A Business Superbrands címek odaítéléséről egy 14 szakértőből álló bizottság dönt, amelynek tagjai az üzleti szegmens-t jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A Bizottság a Magyarországon bejegyzett mintegy 400 000 működő vállalkozás szűrését követően egy 3000 márkát tartalmazó lista szereplőit értékeli. A Dun & Bradstreet által készült adatbázis értékelésének eredménye lesz a legkiválóbb magyar B2B márkákat tartalmazó lista.

Tehát, aki kimondottan a kis és közepes vállalkozásban, illetve nagyvállalati felhasználásban alkalmazott távközlési megoldásokat keres – legyen szó akár egyszerűbb telefon, internet, adat-szolgáltatásról, vagy komplex megoldásokról -, a UPC Business-ben megbízhatóan kiváló partnerre talál.

További információ: www.upcbusiness.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik