A Duna alatti és melletti építkezés a beruházás legtöbb veszéllyel járó pontja. Itt nem lehet teljesen kizárni a váratlan eseményeket, az omlásveszélyt. Így a Bamco gyorsító javaslatát elvetették, és tartják magukat az eredeti tervekhez – olvasható a projektigazgatóság közleményében. Mint írták, a beruházás késéséért a felelősség a kivitelezőt terheli.
legyen ön is tudósító!
Hallgassa meg az FN Tudósító (sasfater) hangfelvételét a metróépítés éjszakai zajairól!
Felhívták a figyelmet arra: a kialakult helyzet nem jelenti, hogy kitolódik a teljes beruházás véghatárideje, hiszen mindeközben folyamatosan épül a metró, épül az összes állomás, gyártják a szerelvényeket, és tart az állomások belső beépítésének előkészítése.
Jelenleg aktualizálják a projekt ütemtervét, ezzel várhatóan nyár végéig elkészülnek – áll a közleményben.