Belföld

Nyomtasson színesben, hogy jól menjen az üzlet (X)

Az ember régóta próbálja megragadni, valamint érzékletesen visszaadni az őt körülvevő színeket – gondoljunk csak a gyermekrajzokra, az impresszionista festményekre vagy a fotóművészetre. Habár a mai modern technológiának köszönhetően a színek egy gombnyomásra megjelennek a papírlapon, sok esetben hajlamosak vagyunk megfeledkezni szerepükről és hatásukról. Talán nem is gondolnánk, de cégünk eredményességét is növelhetjük a színek segítségével.

Nyomtasson színesben, hogy jól menjen az üzlet (X) 1

“A szín a fénynek derűs tettereje és mély bánata” – fogalmazott a híres német költő, Johann Wolfgang von Goethe, aki fáradhatatlanul kutatta a színek érzéki és érzelmi hatását. Színek segítségével például jól irányítható a figyelem, ami időhiánnyal küszködő világunkban végső soron akár behozhatatlan előny megszerzéséhez is vezethet.
A vállalatok nagy része hajlamos a költségek csökkentése érdekében a dokumentumok többségét még mindig fekete-fehérben kinyomtatni, miközben egyre több tanulmány bizonyítja a színessel nyomtatott anyagok pozitív hatását az üzletmenetre. Érdemes tehát megfontolnunk a színek használatát, hiszen létezik pénztárcakímélő, ugyanakkor minőségi megoldás.

Néhány ok, hogy miért nyomtassunk színesben

A színek megragadják a figyelmet

Több időt szentelünk a színes szövegeknek, és jobban megjegyezzük őket. A DM-küldemények címzettjei például 2,5 másodperc alatt döntik el, hogy elolvassák-e az anyagot. Színek használatával megakadályozhatjuk, hogy prospektusunk a kukában landoljon. Ugyanígy hasznos a termékismertetők fontos adatait is színekkel megkülönböztetni a többi információtól.

A színek növelik az olvasási és tanulási hatékonyságot

A vezetőknek általában kevés idejük van bármit is elolvasni. Hogy munkájukat és az információfeldolgozást megkönnyítsük, használjunk színeket a fontos tartalom hangsúlyozására. A hivatalos szövegek (szerződések, formanyomtatványok) esetében is hasonlóan jelölhetjük az érdemi mondanivalót, akárcsak az oktatási anyagokban.

A színek segítik a kommunikációt és az értékesítést

Xerox által fejlesztett szilárdtinta

Xerox által fejlesztett szilárdtinta

A megkérdezett vásárlók nagyobb motivációt éreznek a színes kérdőívek kitöltésére, míg a kereskedők és viszonteladók hamarabb megtalálják a termékkel kapcsolatos fontos tudnivalókat az információs anyagban, így rövid idő alatt átfogó képet kaphatnak a márkáról.

A színes nyomtatásban élen járó Xerox nagy hangsúlyt helyez a minél élethűbb, és egyben költséghatékony nyomtatási eljárások kifejlesztésére.

Legújabb találmánya, az új generációs szilárdtinta élénk, telített színeket produkál akár már 8 forintos nyomatonkénti áron. A műgyanta alapú, kazetta nélküli tinta a zsírkrétához hasonló rudak formájában kerül forgalomba. Mivel nincs eldobható kazetta, kevesebb hulladékkal jár, mint a lézernyomtatás, és a csomagolásához is kevesebb anyag szükséges. A tinta alapanyaga nem mérgező, így a gyerekek is biztonságosan használhatják, valamint újrahasznosított papírra is kiváló minőségben nyomtat. A környezetbarát szilárdtintarudakat csak egyszerűen be kell helyezni a gépbe, ráadásul tisztán kezelhetők, és kis helyen is elférnek.

Nyomtasson színesben, hogy jól menjen az üzlet (X) 3

A Xerox legújabb szilárdtintaakciójáról a www.xeretem.hu oldalon tájékozódhat.

Címkék: PR-cikkek

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.