Belföld

A Nav N Go életre kelti a navigálást (X)

Már nem csak a navigációs piacon, hanem a hazai üzleti körökben is egyre ismerősebben cseng a Nav N Go név, hiszen Magyarországon szinte egyedülálló az a fejlődés, amit ez a „kis” cég véghezvitt, fennállásának alig három éve alatt. Sikerüket – szinte már hagyományként – minden évben a hannoveri CeBIT-en koronázzák meg újdonságaik bemutatásával és leendő partnerek csábításával.

Egy igazi magyar sikertörténet

Nav N Go iGO 8 screenshot

Nav N Go iGO 8 screenshot

A több mint 30 éves rendezvényen idén a szórakoztatóelektronika és a mobiltelefonok elsöprő közönségsikere mellett a navigációs szektor erősödése is szembetűnő – ezt az is bizonyítja, hogy már két csarnokot foglal el a világ legnagyobb technológiai vásárán. A magyar Nav N Go is ezen a területen állít ki, jelenlétüket nem lehet nem észrevenni, hiszen a 14-es csarnok egyik sarkát szinte csak ők foglalják el óriási standjukkal. 600 négyzetméteres kiállítói területükön két szuperautó, egy Lamborghini Gallardo Spider és egy Lincoln Towncar is helyet kapott, bennük a Nav N Go 3D-navigációs szoftverével működő kütyük vonzzák a tekinteteket. A stand egyik részét a cég társkiállítói, vagyis partnerei foglalják el, akik saját készülékükön mutatják be a Nav N Go navigációs megoldását.

A siker nem a véletlen műve, alapja egy olyan termék, ami egyedülálló, ezáltal felkelti a piac érdeklődését. Ilyen volt az iGO My way 2006 Europe szoftver, mely elsőként tartalmazta egy teljes kontinens térképét egy mindössze 1GB-os memóriakártyán. A siker ezzel kezdődött, majd lassan világszerte ismert cégek csatlakoztak a Nav N Go-hoz, hogy legújabb navigációs eszközüket a magyarok által fejlesztett navigációs szoftverrel dobják piacra. A vállalatnak több mint 70 partnere van már világszerte, akik jelentős eladást produkáltak az elmúlt évben, és a legnagyobb, komoly tradícióval rendelkező óriáscégektől csábították el a vevőket. A Nav N Go stand tárgyalói a most zajló CeBIT-en is telítettek, így valószínűleg újra sikeres együttműködések születnek a zárt ajtók mögött.

Nav N Go iGO 8 screenshot

Nav N Go iGO 8 screenshot

A navigáció új dimenziója


A Nav N Go tudott még újat mutatni a piacnak, és létrehozta a szegmens lenyűgöző innovációját, a valódi 3D-s navigációt. A hosszú fejlesztési folyamat eredményeként létrejött Nav N Go iGO 8 nevű termék valósághűen ábrázolja a domborzatot és a környező házakat. A legtöbb nevezetes épület, például az Eiffel-torony, a Big Ben, vagy akár a magyar Parlament is megjelenik a képernyőn, már messziről segítve a tájékozódást. Már kapható néhány olyan navigációs készülék, mely az új szoftverrel működik, sőt, a Nav N Go 3D-s megoldása az Egyesült Államokban is bemutatkozott januárban. A nagy érdeklődéssel kísért Las Vegas-i CES-en a szoftver Észak-Amerika térképes változatát jelentették be, ami felkeltette a legnagyobb cégek érdeklődését is, így a magyar vállalkozás a tengerentúlon is megvetheti a lábát. A szoftver önálló termékként is kapható lesz, a microSD memóriakártyán megjelenő Nav N Go iGO 8 ezen a héten a hannoveri CeBIT-en debütál. A magyaroknak sem kell már sokáig várni, hiszen a Nav N Go 3D navigációs szoftvere áprilistól itthon is megvásárolható.

A Nav N Go standja az idei CeBIT-en - látványterv

A Nav N Go standja az idei CeBIT-en

„Szinte rendszeresen visszatérő kérdés felém, hogy mi a sikerünk titka. A válasz tulajdonképpen kézenfekvő: olyan terméket tudtunk alkotni, amire igazán nagy szükség volt a piacon, és ezt most még fokoztuk egy olyan új tulajdonsággal, mint a 3D, ami egyedülállóvá és könnyen azonosíthatóvá teszi az általunk fejlesztett szoftvert.

Szerencsére egy olyan csapatban dolgozunk együtt, ami hosszútávon biztosítja számunkra a dinamizmust és az innovatív fejlődést.” – mondta Fazakas András, a Nav N Go Kft. operatív igazgatója.

A partnerek számának növekedésével együtt nőtt az alkalmazottak száma is, a Nav N Go csaknem 200 fősre duzzadt, a kezdeti irodaként szolgáló családi házat felváltotta egy I. kerületi székház. A cég társadalmi szerepvállalása sem elhanyagolható, munkatársakat toborzó kampányaik is rendszeresen jelen vannak a hazai médiában. Jobb, ha figyelünk rájuk, mert talán kicsiben egy olyan sikertörténet szemtanúi lehetünk, mint amilyen a Microsoft-é vagy a Google-é napjainkban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik