Belföld

Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató

Gechter János gumiszerviz- és kávézótulajdonosként már második, személyszállításra felkészített Mercedes-Benz Viano-ját használja.












Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 1


Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 2
Gechter János
Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 3

Miért választott immár másodszor Mercedes-Benz Vianót?

G.J.: Tökéletesen elégedett vagyok a Vianóval, mivel ár-érték szolgáltatásarányban egyszerűen verhetetlen. Az előző is nyolcüléses kivitel volt, most is azt választottam. Elsősorban vendégeket fuvarozok, főleg a kávézóhoz, de előfordult már, hogy a gumiszervizben autóját hagyó ügyfelet szállítottam. A Viano az üzleti életen kívül a mindennapokban is ideális jármű számomra.

– Mennyivel tud többet az újabb Viano?

G.J.: Az első 2,2 literes, 150 lóerős CDI volt, de amint meg lehetett rendelni a hathengeres háromliteres, 204 lóerős kivitelt, vásároltam egyet. A mostani rövid tengelytávú, teljesen felszerelt, digitális a légkondicionálója, az összes ablaka elektromos mozgatású, van benne tolatóradar, bal oldali tolóajtó, légrugó, napfénytető, tempomat, 17 collos könnyűfém kerék is az automata váltó és bőr kormány mellett.

– Az előző Vianóhoz képest miért találja jobbnak az újabb generációs járművet?

G.J.: Elődjénél sokkal kifinomultabb, az egyes alkatrészek – például az ülésdöntő fogantyúk – kidolgozottabbak. Hab a tortán, hogy menetdinamikája is kategóriákkal jobb, ráadásul a légrugó miatt kényelmesebb is. További erénye, hogy igen gazdag alapfelszereltséggel rendelkezik, például az adaptív ESP, a vezetőoldali légzsák, a blokkolásgátló (ABS), a kipörgésgátló (ASR), a fékasszisztens (BAS) a rádiótávirányítású központi zár, az elektromos ablakemelők, a vezetési jogosultságot ellenőrző biztonsági kulcsrendszer, illetve az elektromos automatikus kormányzár is a szériafelszereltség részeként jár az autóhoz. Műszaki megoldásain túl a külső megjelenése is változott: elegánsabb lett, amelyet a bordó szín és a sötétített üveg tovább fokoz.













Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 1


Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 2
Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 3



– Mennyit fut évente az autó?


– G.J.: Évente mintegy 25 ezer kilométert teljesít. A kisebbik motorral 8-9 liter körül fogyasztott a Viano 100 kilométeren, a háromliteressel 10 liter körüli fogyasztással lehet számolni.

– Karbantartási szerződést vagy extra garanciát kötött rá?

– G.J.: Egyelőre még egyiket sem, a garanciahosszabbításon azonban gondolkodom, szerintem megéri.

– Milyennek értékeli a Viano megbízhatóságát?













Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 1


Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 2
Gechter János, gumiszerviz- és kávézótulajdonos, ügyvezető igazgató 3

– G.J.: Eddig gyakorlatilag semmi komoly probléma nem adódott a járművel. Csak a futóművet kellett néha beállítani, de arról nem a jármű, hanem a rossz minőségű magyar utak tehetnek.

A típust csak ajánlani tudom azoknak, akik személyautós kezelhetőségű, de busznyi férőhelyet kínáló elegáns, ugyanakkor megbízható járművet keresnek!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik