Belföld

Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél

A Deutsche Post World Net (DPWN) a világ vezető logisztikai vállalata az expressz, közúti szállítmányozás, légi és tengeri teherszállítási, valamint logisztikai üzletágakban nyújt kiemelkedő szolgáltatásokat.












Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 1


Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 2
Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 3

Mindezt 120 ezer célállomáson, 220 országban, illetve területen. A nemzetközi szállítmányozási vállalat 500 ezer alkalmazottat foglalkoztat, s ezzel a világ egyik legnagyobb munkaadója. Összesen 6500 irodával rendelkezik, flottáját 420 repülőgép és 76 ezer jármű alkotja. 2006-ban bevétele meghaladta a 60 milliárd eurót.

A DHL Express a DPWN divíziójaként 1984-ben jelent meg Magyarországon és az elmúlt 23 év alatt a légi expresszpiac vezető szolgáltatójává vált hazánkban. Hosszú távú törekvéseiben két alapvető célt hangsúlyoz, úgymint a hazai infrastruktúra fejlesztését, valamint a humánerőforrás folyamatos képzésének biztosítását.

A DHL kiemelt hangsúlyt helyez a gyakornoki programokra, s szoros együttműködésre törekszünk azon egyetemekkel, főiskolákkal, amelyekben logisztikai, közgazdasági képzés folyik – mondta Hajnal Sándor a DHL Express Magyarország HR-igazgatója, majd hozzátette: A hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy cégünknél töltsék nyári gyakorlatukat, tapasztalatot gyűjtsenek, emellett szakdolgozatuk elkészítéséhez is segítő kezet nyújtunk” – hangsúlyozta a HR-vezető. A vállalat amennyiben valamely „hallgatója” kiemelkedő teljesítményt produkál, úgy lehetőséget ad arra, hogy a megszerzett tudást a jövőben a DHL munkatársaként kamatoztassa.

A DHL jellemzően magasan képzett (egyetemi, főiskolai diplomával rendelkező) munkaerő után kutat, vezetői számos alkalommal tartanak előadásokat magyarországi felsőoktatási intézményekben, szakmai rendezvényeken.














Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 1


Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 2
Munkahelyteremtés, munkaerőképzés a DHL-nél 3


Kiemelten fontosnak tartottam a Budapesti Műszaki Egyetem Szakmai Hetek fórumán való részvételt. Előadásomban a szakmai gyakorlat fontosságát hangsúlyoztam, s arra törekedtem, hogy prezentációm során olyan hasznos ismereteket adjak át, amelyek segítséget nyújtanak a fiatalok számára elhelyezkedésük, munkába állásuk során” –mondta Joe Böröcz, a DHL Express Magyarország Kft. marketing és kereskedelmi igazgatója.

A vállalat a Budapesti Műszaki Egyetem „Állásbörze”-programsorozatán is képviselteti magát.
„Ha fiatalokat várunk, akkor egyértelmű, hogy itt is megjelenjünk. A mindennapok tapasztalata azt mutatja, hogy a végzős hallgatók aktívak, keresnek minket, épp ezért nagyon komoly felvételit tartunk – mondta Szabó Gabriella, kiválasztási specialista, majd hangsúlyozta: Persze a meglévő munkaerő folyamatos képzése is kiemelkedően fontos, hiszen tudjuk, hogy dolgozóink teszik sikeressé vállalatunkat”.

A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) programjának keretén belül kihelyezett, felsőfokú logisztikai képzésben vesznek részt a DHL értékesítői. Emellett különösen nagy hangsúlyt kap az idegen nyelvi, valamint számítógépes ismeretek alapos elsajátítása is.

A DHL– nél az elmúlt évben 10 százalékkal növekedett a foglalkoztatottak száma. Jelenleg a multinacionális vállalat Magyarországon 1500 fő számára biztosít munkahelyet, stabil megélhetést.

További információk

Ajánlott videó

Olvasói sztorik