MOBILBOX – a professzionális konténerkereskedő
A Mobilbox Kft. 1997 óta áll Megbízói rendelkezésére több mint 1000 darabos konténerflottával. Tevékenységüket a társaságuknál bevezetett ISO 9001:2000 misőségirányítási rendszer és minőségpolitika követelményeinek megfelelően végzik.
Cégük ISO szabvány szerinti és egyedi igényeknek megfelelő méretezésű új és használt konténerek kölcsönzésével és értékesítésével foglalkozik.
Termékpalettájukon megtalálható:
• Standard iroda-, öltöző-, és raktárkonténerek
• Speciális konténerek: szociális-, hűtő-, környezetvédelmi, WC- és üzemanyagkonténerek
• Egyedi kiviteli tervek szerint gyártatott konténerek, konténerépületek
• Igény szerinti felszereltség: fűtés, légkondicionálás, konyhafelszerelés, bútorozás, lépcső
Szolgáltatásai közé tartozik még:
• Telepítés (szállítás, szerelés) az ország egész területén
• Saját karbantartó hálózat
„Lehetőség, hogy üzletére koncentráljon!”
Nyemecz Zoltán ügyvezető igazgató urat kértük fel arra ismertesse cégét és az általuk választott vállalatirányítási megoldást.
– Miben másak Önök a többi hasonló szolgáltatásokat kínáló versenytársaktól?
Cégünk nagy hangsúlyt fektet ügyfeleink minél szélesebb körű kiszolgálására, melyet bővülő áruválasztékunkkal, akcióinkkal és aktuális kedvezményeinkkel kívánunk elősegíteni. A cég országos telephelyhálózattal és romániai leányvállalattal rendelkezik.
Legújabb termékeink: irattár konténer,üzemanyagkút konténer, környezetvédelmi konténer, vandálbiztos szaniter, tartályos szaniter, rendszerbe sorolható duó WC, elektromos hálózattal szerelt raktárkonténerek, öltöző konténerek.
– Nem okoz nehézséget a dinamikus növekedés és a sok telephelyes működés kapcsán az üzletmenet átláthatósága vezetői szempontból?
A Mobilbox Kft. vezetősége a múlt év végén döntött a Microsoft Business Solutions Navision Standard integrált vállalatirányítási rendszerének bevezetéséről annak érdekében, hogy korszerű infrastruktúrával támogassa működését a rendkívül erős versennyel jellemzett piacon.
– Milyen problémák voltak a vállalatirányításban ez idáig?
A vállalat telephelyeiről a központba az információáramlás igen nehézkes volt eddig. A keletkezett információk feldolgozása, a vezetői döntések a korszerűtlen technológia miatt nem igazán voltak kiszolgálva mindeddig.
– Hogyan sikerült előrelépni ezeken a területeken?
Igényként merült fel egy olyan informatikai infrastruktúra kialakítása, amely teljes mértékben megfelel az EU-normáknak, a devizakezelés, a statisztikai adatközlés és a jelentéskészítés korszerű követelményeinek, és egyúttal modernizálható vele a teljes kereskedelmi rendszer. Mivel ezeket az összetett igényeket csupán egy integrált vállalatirányítási rendszerrel lehet jó színvonalon kielégíteni, a vezetőség ennek bevezetése mellett döntött.
– Nem jelentett túl nagy megterhelést cégüknek egy nagy nemzetközi cég rendszerének bevezetése?
– A cég méreteinek és lehetőségeinek legjobban megfelelő, kedvező költségű, világszerte több ezer helyen használatos Microsoft Navisiont választottuk.
Ugyancsak a Microsoft Navision mellett szólt annak felhasználóbarát kezelőfelülete, könyvelőbarát jelentései és könnyű programozhatósága.
Rendszerszállítóként a már több éves jó partneri kapcsolatra is visszatekintő KARÁDI Rendszerházat kértük fel, melynek ajánlata minden szempontból a legkedvezőbb volt.
– Jelenleg milyen stádiumban van ez a beruházás?
– Miután a KARÁDI Rendszerház tanácsadói igen alapos munkát végeztek az előkészítő fázisban, most már a bevezetés zajlik, melynek majd eredményeképpen a számvitel, a pénzforgalom, az értékesítés, a beszerzések területén olyan integrált megoldást kapunk, melyhez a rendszerbe egyszer bevitt adatokhoz, információkhoz – azok ismételt rögzítése, újrafeldolgozása nélkül – valamennyi felhasználó munkatárs számára a hozzáférés megfelelően rendezett formában biztosított és azokból, minden vállalkozás számára kötelező formájú összesítők (mérleg, eredménykimutatás, adóbevallások stb.) és a cégvezetés igényeinek megfelelő vezetői információk (terv-tény táblázatok, profitcentrumok összehasonlító táblázatai stb.) a Navison rendszer keretében elkészülnek és hozzáférhetőek lesznek. A munka gördülékenyen megy előre, hamarosan már a napi munkáink során is kihasználhatjuk a Navision rendszer kínálta előnyöket.
– Sok sikert kívánok hozzá!
– Köszönöm.
További információk a Microsoft Navision-ról a következő címen találhatók: http://www.karadi.hu/vum_navision_contact.asp
A KARÁDI Rendszerház bemutatása:
A KARÁDI Rendszerház Magyarország meghatározó rendszerintegrációs és szoftverfejlesztő vállalkozása. Tevékenységét tekintve, megoldásaiban nagy szerepet játszanak a Microsoft-szoftverekre épülő vállalati rendszermegoldások. Több támogatott Microsoft Navision ügyféllel, tapasztalt Microsoft Business Solutions partner Magyarországon.
A szolgáltatások minőségét szakembereik magas szintű képzettsége, Microsoft minősítései és széleskörű tapasztalatai biztosítják. A cég filozófiája, hogy értékteremtő szolgáltatásaival hozzájáruljon partnerei üzleti sikereihez.
A Microsoft Business Solutions bemutatása:
A Microsoft Business Solutions termékei és szolgáltatásai között a kis- és középvállalatoknak, valamint a globális nagyvállalatok üzletágainak szánt pénzügyi, ügyfélkapcsolat-kezelő és ellátásilánc-kezelő alkalmazások találhatók. Ezek az integrált, az igényekre szabható üzleti alkalmazások, amelyeket a speciális szolgáltatásokat nyújtó kereskedelmi partnerhálózat értékesít, a Microsoft többi szoftveréhez hasonlóan és azokkal együtt működnek, így az egész vállalaton belül elősegítik a folyamatok racionalizálását.
A Microsoft bemutatása:
A Microsoft a személyi számítógépekre írt szoftverek legnagyobb gyártója a világon. Széles termékválasztéka az operációs rendszerektől és alkalmazásoktól kezdve az összetett hálózati szoftverekig, üzleti szoftverekig és internetes technológiákig terjed. A céget William H. Gates és Paul G. Allen alapította 1975-ben. Mára a világ több mint 90 országában van jelen, dolgozóinak száma pedig meghaladja az 57 000 főt.
További információ:
KARÁDI Rendszerház
Hulvej Róbert
Navision tanácsadó
Tel: 30-4412-978
E-mail: hulvej.robert@karadi.hu