Belföld

Az online piacon is az élre tör a Sanoma

admin

2005. 04. 27. 11:27

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2007-2008-ra szeretné elérni, hogy a magyarországi magazinpiacon elért piacvezető szerepéhez hasonlóan az on-line szegmensben is piacvezető helyre kerüljön – mondta Gerentsér Imre, a cég Új média divíziójának igazgatója.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. megvásárolta a Vezess.hu autós portál 100 százalékos tulajdonjogát a magyar magánszemélyek tulajdonában álló Autóportál Kft-től. 2005. május 2-ától a Sanoma működteti az autós újság, valamint a használt és új autó adatbázissal rendelkező portált, amely a 2005. április 25-i állapot szerint 13 ezer látogatót regisztrált.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2000 óta van jelen a magyarországi on-line piacon. 2004 májusában önálló divíziót hozott létre Új média divízió néven az on-line termékek gondozására. A kiadó a Vezess. hu megvásárlásával ötre növelte a tulajdonában álló portálok – Startlap, Nők Lapja Café, Figyelőnet, TeszVesz, Vezess.hu – számát, s emellett 19 weblap tulajdonosa és stratégiai partnere a Proffesion.hu-nak.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 31 százalékos részesedéssel vezeti a magyar magazinpiacot, 2004. évi árbevétele elérte a 18 milliárd forintot.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Fotó: Karancsi Rudolf/24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.