Belföld

Rekord eredmény és koncentráció a GfK csoportnál

admin

2005. 04. 19. 17:18

Rekordmértékben nőtt az értékesítés árbevétele, az adózás előtti nyereség, s nagyobb lett a piaci részesedés is a GfK csoportnál. 2005. április közepén a GfK Csoport megvásárolta a brit NOP World-öt.

Az év közben felfelé módosított előrejelzést is jelentősen meghaladta 2004-ben a GfK Csoport teljesítménye. Az értékesítési árbevétel 12,8 százalékkal szárnyalta túl a korábbi évben elértet, s összességében 671,7 millió eurót tett ki. Az adózás előtti nyereség 91,1 millió euró lett, ami közel egyharmados (31,2 százalék) növekedést jelent.


A piackutatási szektor legnagyobb – 13,6 százalékos – nyereségességét tudhatja magáénak a GfK Csoport, amelyhez valamennyi üzleti terület és valamennyi földrajzi régió hozzájárult.

A cég sajtóközleménye azt is tudatja, hogy a GfK Csoport megközelítőleg 550 millió euróért megvásárolta az NOP World kutatóintézetet a United Business Media angol médiacsoporttól.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

February 1946: Russian writer Ilya Ehrenburg (L) sitting with the President of the Hungarian-Russian cultural society.  (Photo by John Phillips/The LIFE Picture Collection/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.