Márpedig a tervezési időn és a kötelező közbeszerzési eljáráson nem lehet spórolni, az időhiány pedig félő, hogy a kivitelezésben vezet sietséghez. Ennek a kockázatát a közműcégek nem tudják, de sok esetben nem is akarnak felvállalni – értesült a társaságoktól a Népszabadság. Így nem kizárt, hogy az idén egy-egy felújított utat egymás után bontanak majd fel a közműcégek, ezzel állandó forgalmi dugókat okozva.
A már eddig is csaknem másfél-két hónapos késést aggasztónak tartja, és mielőbbi változásokat sürget Lakos Imre, a Fővárosi Közgyűlés városüzemeltetési bizottságának szabad demokrata elnöke és Szálka Miklós, a testület fideszes alelnöke.
Vajda Pál elmondtam hogy az útfelújítási programot tavaly szeptemberben fogadta el a Fővárosi Közgyűlés. A tanácskozáson ezen cégek vezetői is részt vettek, akiknek meg is küldték az anyagot. Több mint fél éve tudniuk kell a rekonstrukciókról, melyekről a főpolgármester-helyettes és a városháza közlekedési ügyosztálya is külön-külön egyeztetett a társaságokkal.