Molnár Ferenc, a BA Hungary értékesítési és marketing igazgatója szerdán sajtótájékoztatót tartott a légitársaság negyedik London-Budapest között közlekedő járatának elindítása alkalmából. Molnár elmondta, hogy a nemzetközi adatok szerint a BA a 2004. április 1. és december 31. közötti időszakban 3,8 százalékkal 5,9 milliárd fontra növelte árbevételét, miközben az adózás előtti eredménye több mint háromszorosára, 410 millió fontra nőtt.
A légitársaság működési nyeresége a tavalyi üzleti év első háromnegyedében 500 millió font volt, az egy évvel korábbihoz képest 34 százalékkal nőtt. Az utasok száma 1,5 százalékkal 127,5 millióra emelkedett, a kapacitáskihasználtság 75,4 százalék volt. A működési nyereséghányad 1,9 százalékkal 8,4 százalékra nőtt, az idei tervek szerint 10 százalékra emelkedik.
A direkt eladásokon belül 20 százalék volt az online értékesítés aránya. Molnár Ferenc hozzátette, hogy európai viszonylatban az elektronikus jegyértékesítés aránya már elérte a 79 százalékot.