Belföld

A média jövője az IBM szerint

Az elkövetkező 5-7 évben az új technológiák és a fogyasztói igények változása gyökeresen megváltoztatja a média- és szórakoztató iparágat.

A Média és Szórakoztatás 2010 című tanulmányból, amelyet az IBM Institute for Business Value készített, kiderül, hogy a következő öt évben ezek a vállalatoknak a különböző fogyasztók számára eltérő árú és minőségű szolgáltatásokat kell nyújtaniuk. A sok változásnak egyaránt lesznek győztesei és vesztesei.

Elsők azok lehetnek, akik kiaknázzák a média lehetőségeinek gazdaságát, és úgy biztosítják szolgáltatásaikat fogyasztóiknak és partnereiknek, ahogyan és amikor ők akarják. Az IBM szerint a média digitális lehetőségeinek irányítása lesz a vállalatok közötti választóvonal. A tanulmány szerint 2010-re e területen azok lesznek a sikeres társaságok, amelyek kreatív módon közelítik meg a fogyasztót, a piacot, és a digitális forrásokat.

Négy kulcstulajdonság határozhatja meg a médiavállalatok jövőjét: a média környezete, az új fogyasztók viselkedése, a technikai fejlődés üteme, és a fogyasztók növekvő érdektelensége, vagy a figyelem teljes hiánya. A tanulmány tíz taktikát ajánl a siker érdekében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik