Belföld

Zsugorodó piacon csökkent a Borsodi bevétele

Az olcsó importsörök támasztotta verseny és a viszonylag hűvös nyár miatt tavaly 5 százalékkal csökkent a piacvezető magyar sörgyár, a Borsodi Sörgyárak Rt. nettó árbevétele. A magyar sörfogyasztás 6 százalékkal csökkent – közölte csütörtökön a vállalat.

2004-ben a Borsodi Sörgyárak Rt. nettó árbevétele 5 százalékkal, 39,7 milliárd forintra csökkent; a társaság összesen 2,268 millió hektoliter sört értékesített – jelentette be Bognár Gyula vezérigazgató.

A vállalat vezetője elmondta: tavaly 6 százalékkal, 6,8 millió hektoliterre csökkent a magyar sörfogyasztás, de reményei szerint a piac idén már 10 százalékkal bővül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik