A Ringier 2 évvel ezelőtt indította el regionális projektjét Közép–Kelet-Európában azzal a célkitűzéssel vezető bulvár napilapjára építve, erős piaci pozíciót szerezzen az „alacsony árú női lapok” piacán. Nemzetközi viszonylatban ez a piaci szegmens fejlődött a legdinamikusabban az elmúlt 1-2 évben.
A Magyarországon 2005 március 30-án útjára induló hetilap jól bevált sikerrecepten nyugszik, hiszen a negyedik országban vezeti be ezt a terméket a Ringier kiadó. 2003 októberében, elsőként Szlovákiában indult el az ottani bulvár napilap (Novy Cas) női hetilapja (Novy Cas pro Zeny), majd a sikerek után 2004 áprilisában Csehországban (Blesk és Blesk pre Zeny), 2004 novemberében pedig Szerbiában (Blic, Blic Zena) is hatalmas tetszés övezte a magazint. A magazinok országtól függetlenül sikeresek voltak, és szegmensükben rövid idő alatt átvették a piacvezető pozíciót.
A március 30-án megjelenő mutatványszám a Blikkbe kerül behúzásra, ezt követően pedig április 6-tól szerdánként vásárolható meg a magazin az újságárusoknál. Az első lapszám több mint 400 000 példányban jelenik meg. Az első időszakban 170 ezres eladott példányszámot vár a kiadó, az első évben pedig átlag 150 ezres eladást tervez. A lap 100 százalékos országos lefedettséggel kerül terjesztésre.