Belföld

A SENSATION bonyolítja az NCA kampányt 2005-ben

A SENSATION kommunikációs rendezvényszervező ügynökség bonyolítja 2005-ben a Nemzeti Cukorbeteg Alapítvány (NCA) kampányának rendezvényeit és kapcsolódó kommunikációját

A Dr. Göncz Kinga Esélyegyenlőségért felelős tárca nélküli Miniszter
védnöksége alatt álló Nemzeti Cukorbeteg Alapítvány a SENSATION-t azért választotta partneréül, mivel magas színvonalú, kreatív rendezvények szervezésén túl, ügyfeleinek kommunikációs stratégiájához igazodva, integráltan ellátja az egyes eseményekhez kapcsolódó kommunikációs feladatokat is.

2004 őszén az NCA azzal a céllal jött létre, hogy csökkentse a magyar cukorbetegek és a betegség szövődményiből eredő halálozások számát. A SENSATION – nel együttműködve az NCA 2005-ben olyan nagyszabású kampányt indít, melynek során szeretnék megismertetni a kedvezőtlen életmódból fakadó veszélyeket. Ingyenes vércukormérésekkel, egészségmegőrző programokkal, informatív média-megjelenésekkel hívják fel a figyelmet a megelőzés fontosságára.

A kampány népszerűsítésében szerepet vállalt a TV2 két népszerű képernyőse, Soma és Várkonyi Andrea is. Ők látják el idén az NCA háziasszonyi teendőit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik