Belföld

Új arcai lesznek az országnak

A Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) kisebbre szabott marketing-költségvetésének következtében idén nem készül a Tony Curtiséhez hasonló reklámfilm, de 2005-ben is hírességek alakítják Magyarország imázsát – írja a Napi Gazdaság.

Az MT Rt. idén kevesebbet mint tavaly, összesen 5,5 milliárd forintot költhet marketingre. 2005-ben kevesebb alkalommal vetítenek promóciós filmeket nemzetközi tévécsatornákon, kevesebbet hirdetnek és kevesebb kiadványt készítenek – mondta Galla Gábor, a részvénytársaság vezérigazgatója.

A hirdetésekben az idén Rost Andrea operaénekesnő, Kelemen Barnabás hegedűművész reklámozza Budapestet. Polgár Judit sakkozó Magyarországot, Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke a konferenciaturizmust „jeleníti meg”.

Kalla Kálmán, a Gundel szakácsa a gasztronómiaturizmust népszerűsíti, Bender Tamás, a Nemzetközi Balneológiai Társaság elnöke az egészségturizmust, Lázár Vilmos fogathajtó-világbajnok a lovasturizmust, Szepsy István borász a borturizmust, Hegedűs Gábor golfozó a golfturizmust és Margitics Botond vitorlázó a Balatont ajánlja a potenciális vendégek figyelmébe. A hirdetések külföldön láthatók majd újságokban, plakátokon.

Ugyancsak a külföldiek kíváncsiságának felkeltését szolgálja, hogy a National Geographic következő számában négyoldalas Budapest-cikk jelenik meg.


Ajánlott videó

Olvasói sztorik