Belföld

TOPCALL a CeBit 2005 kiállításon

'Egységes Folyamat- Egységes Platform - Minden kommunikációs eszközről'
Idén is képviselteti magát a TOPCALL, a DICOM Csoport tagja a legnagyobb nemzetközi informatikai fórumon.

A DICOM anyavállalattal és az inubit AG partnercéggel közösen megjelenő TOPCALL International AG olyan megoldásokat ismertet Hannoverben a nagyvállalatok számára, melyek segítségével a kritikus üzleti kommunikációs folyamatok egységesen, egyetlen platformon megvalósíthatók gyakorlatilag minden lényeges kommunikációs médium alkalmazásával.
A kiállításon a következő szolgáltatások bemutatása kerül fókuszba:
– Egységes kommunikációs platform minden média (biztonságos üzleti e-mail, fax, SMS, voice-mail, XML, EDI, stb) számára,
– A korábban emberi közreműködést igénylő üzleti folyamatok automatizálása, kockázatcsökkentés a kritikus projektekben,
– Folyamat-optimalizálás a munkafolyamat-menedzsment eszközök segítségével,
– Kommunikációs alapú üzleti folyamatok modellezése, monitorizálása és menedzselése, a B2B, P2P, B2C feladatok megoldására egyaránt,
– Valós idejű hang-integráció az üzleti alkalmazásokban,
-Különféle portálok (WebEDI, XML, UML),
– RFID alkalmazások támogatása kommunikációs folyamatokkal.

A Hall1/6a illetve Hall4/E67 számú standokra látogatók élő bemutatókon és személyes konzultációkon ismerkedhetnek meg azokra az egyedi igényekre optimalizált TOPCALL-megoldásokkal, amelyek elősegítik a pénzügyi, ipari, telekommunikációs, gyártási, kereskedelmi ágazatokban működő cégeket a “valós idejű vállalat”-tá válás folyamatában.
A helyszinen egyúttal lehetőség van a magyar látogatók számára is bemutató megtekintésére, ajánlat-kérésre, konzultációra, kapcsolatfelvételre a magyarországi leányvállalattal.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik