Belföld

Második évébe lépett hazánkban a Superbrands program

admin

2005. 03. 08. 15:18

A tavalyi sikeres indulást követően 2005-ben is lebonyolítják a márkaépítés díjazását szolgáló Superbrands programot Magyarországon. A díjazottak nevét a novemberben megrendezésre kerülő gálán ismertetik.

A szakértőkből álló zsűri az idei program keretében 1600, a magyar piacon megtalálható márkából merített, amelyből 400 kapja meg az elismerést azon a rendezvényen, ahol a Superbrands 2005. évi könyvét is bemutatják.

Bill Colegrave, a Superbrands UK igazgatója a Novotel Centrumban megrendezett sajtótájékoztatón ismertette a program nemzetközi tapasztalatait, majd Serényi János, a szervezet magyarországi szakértői bizottságának elnöke adott tájékoztatást a 2005-ös évi megmérettetésről.

Tíz éve alakult Nagy-Britanniában a Superbrands, amely a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Jelenleg 44 országban működik, és Kelet-Európában először hazánkban mutatkozott be. Tavaly januárban indult itthon a program, és novemberben meg is nevezték az első nyerteseket.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.