Belföld

Három ügynökségből választ a Matáv a névváltáshoz

Matáv három partner ügynöksége közül választja ki azt, amely a névváltást kommunikáló reklámkampány hirdetésein dolgozhat. A reklámmegbízásáért a Lowe GGK, a Crea és a Team versenyeznek.

Nem adaptált hirdetések, hanem helyi készítésű reklámkampány népszerűsíti majd a Matáv új nevét, a Magyar Telekomot.

Nagy Bálint, a Matáv kommunikációs igazgatója elmondta, hogy bár kifejezetten a magyar piacra készült reklámok készülnek majd, ebben – globális márkáról lévén szó – komoly iránymutatást, kialakított kereteket kapnak az anyavállalattól, a Deutsche Telekomtól. Az ügynökség kiválasztására nincs sok idő, mivel a távközlési cég május közepén szeretné elindítani a reklámhadjáratot.

A kampány büdzséjéről a kommunikációs igazgató elmondta: ahogy a T-Mobile esetében sem volt, ezútal sem publikus a büdzsé nagysága, nagyságrendileg biztos nem költenek kevesebbet,mint korábban a T-Mobile névbevezető kampányára.

A Matáv Csoport márkastruktúrája várhatóan a Deutsche Telekom Csoport márkastruktúráját követi majd, így olyan világszerte ismert márkák jelennek majd meg Magyarországon mint például a T-Com, a T-Systems és a T-Online.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik