Belföld

15 százalékkal több Audit vettünk

Az Audi márka 2004-ben 15 százalékkal növelte eladásait Magyarországon, a piac stagnálása ellenére.

A márka importőre, a Porsche Hungaria Kft. adatai szerint 2004-ben 1350 új Audi kelt el, míg 2003-ban csupán 1175. A tervek szerint a kiszállítások az idén elérik az 1600-at. Eppel János ügyvezető igazgató szerint az Audi a prémium szegmensben tovább növelte vezető pozícióját tavaly Magyarországon, ahol 10, egységes arculatú modell van jelen a piacon.

Eppel kihangsúlyozta, hogy a márka ismertségét növeli, hogy a Volkswagen csoport a győri Audi motorgyárával a legnagyobb külföldi beruházó és a második legnagyobb árbevételű cég Magyarországon. Az MTI adatai szerint a gyár 2004. évi árbevétele megközelíti a 4 milliárd eurót a 2003-as 3,7 milliárd euróval szemben. Eddig a cég 1,81 milliárd eurót ruházott be a győri gyárba.

Eppel János emlékeztetett: a cég bővítésben, új beruházásban is gondolkodik. Korábban nyilvánosságra hozott információk szerint a TT Coupé és a TT Roadster sportkocsik utódját 2006-tól Győrött gyártják.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik