Belföld

Kisorsolták a Heineken promóció győzteseit

Szeptember 26-án zárult le a Heineken idei fogyasztói promóciójának, a „Fel is út, le is út"-nak a részvételi határideje. A játékban több, mint 22 ezren vettek részt. A játékosok több, mint 70 ezer sms-sel pályáztak a heti nyereményekre, illetve az öt fődíjra. A győztesek és a heti nyertesek nemcsak a Heineken ízélményével és a páratlan sör hangulatával lettek gazdagabbak, hanem előbbiek egy 1 millió forint értékű útnak és egy digitális fényképezőgépnek, míg az utóbbiak egy digitális fényképezőgépnek lettek a boldog tulajdonosai.

Szeptember 26-án zárult le a Heineken idei fogyasztói promóciójának, a „Fel is út, le is út”-nak a részvételi határideje. A játékban több, mint 22 ezren vettek részt. A játékosok több, mint 70 ezer sms-sel pályáztak a heti nyereményekre, illetve az öt fődíjra. A győztesek és a heti nyertesek nemcsak a Heineken ízélményével és a páratlan sör hangulatával lettek gazdagabbak, hanem előbbiek egy 1 millió forint értékű útnak és egy digitális fényképezőgépnek, míg az utóbbiak egy digitális fényképezőgépnek lettek a boldog tulajdonosai.

Ebben az esztendőben ismét az egész világ nyílik meg a Heineken augusztus-szeptemberi akciójának győztesei előtt. A tavalyi akciót követően, amikor is a győztes a világ 174 országa közül ott fogyaszthatta el kedvenc sörmárkáját, ahol csak akarta, most a győztesek előtt ismét felejthetetlen élmények állnak. Ebben az esztendőben a “Fel is út, le is út” promóciójában a Heineken megötszörözte az esélyt azzal, hogy öt szerencsést repít el kedvenc földrészére. A szeptember végén befejeződött akció újdonsága, hogy a játékban részvevőknek, köztük természetesen a későbbi győzteseknek is (akit azon játékosok közül sorsoltak ki, akik sms-ben visszaküldték a sörösüvegek hátcímkéjén található kódokat) már a játékba való jelentkezéskor meg kellet adniuk, hogy győzelmük esetén, melyik kontinensre szeretnének utazni. A játékos által kiválasztandó, úticélul kitűzött kontinens-kódok a következők voltak:
1 – Európa, 2 – Ázsia, 3 – Afrika, 4 – Amerika, 5 – Ausztrália és Óceánia. Az akcióban a hátcímkéjükön “Fel is út, le is út!” akciós felirattal megkülönböztetett, belül egyedi akciós kódot tartalmazó, Magyarországon, a Szervező által forgalmazott Heineken 0,5 és 0,33 literes kiszerelésű üveges termékek vettek részt.
Mivel a Heineken nem szerette volna, hogy bármelyik földrész is kimaradjon akciójából, ezért mind az öt kontinensre elutaztat egy-egy szerencsés nyertest. Az öt kontinensről a győztesek nem kevesebb, mint 174 országból választhatták ki úti céljukat, hiszen a Heineken sört a világon ilyen széles körben vásárolhatják meg a sörbarátok. A szerencséseknek a szervezők egy kétszemélyes utazást biztosítottak egy millió forint értékben. A győztesek maguk választják ki, hogy milyen tömegközlekedési eszközzel érik el azt az országot, ahol majd legurítják a világ legnemzetközibb sörét. A fődíj sorsolásra október 01-én került sor, közvetlenül a VIII. szakasz heti sorsolását követően az akció során beérkezett összes még nem nyert, sorsolásra jogosított, sorsjegyként szolgáló SMS közül sorsolták ki a győzteseket. A következő játékosok nyerték a fődíjakat: az európai utat Csötönyi József, az ázsiait Oroszi Mónika, az afrikait Koltai Péter, az amerikait Gál Emese, az ausztrált Kangiszer Péter. A győztesek egy része már konkrét tervekkel is rendelkezik az utazásokkal kapcsolatban. Az ázsiai utazást megnyerő Oroszi Mónika elsősorban Thaiföldre szeretne elutazni. Az ázsiai országban mindenképpen szeretne eljutni Bangkokba, és Phi-Phi szigetére. Thaiföldet követően a tervezett uticélja Malajsia, majd Hongkong. Koltai Péter, aki az afrikai utat tudhatja a magáénak. Ő a Viktória-tó szerelmese, és elmondása szerint ezt a természeti szépséget semmi esetre sem fogja kihagyni. Kangiszer Péter 1-2 hónapos ausztráliai hátizsákos túrát tervez a távoli kontinensen A díjátadásnak október 12-én a Time Café adott otthont, ahol is Tóthy Judit, a Heineken senior brand managere adta át a győzteseknek az utazásra feljogosító utalványt. Persze, akik itthon maradtak, azok közül sem kellett mindenkinek búslakodni, hiszen a heti győztesek boldog tulajdonosai lehettek a 80 db heti nyeremény valamelyikének. Ha utazni nem is utazhatnak, az akciónak köszönhetően egy-egy nagy utazáshoz elengedetlenül szükséges egyenként 100 ezer forint értékű HP Photosmart R 707-es digitális fényképezőgéppel lettek gazdagabbak. A Heineken márkával kapcsolatos minden egyéb fontos információ elérhető a www.heineken.hu internetes oldalon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik