Belföld

Új számlacsomagok a Raiffeisen Banknál

A Raiffeisen Bank megújította lakossági számlavezetési szolgáltatását, melynek keretében „Mindennapok" és „Lendület" néven új számlacsomagokat vezetett be. Az új számlacsomagok révén egyszerűen, gyorsan és kedvező feltételekkel vehetik igénybe az ügyfelek a számlavezetési szolgáltatást. Az új számlacsomagok bevezetésén kívül a bank meghosszabbította a fiókok és a pénztárak nyitvatartását is. Ennek köszönhetően a fiókok és a pénztárak esetenként másfél órával is hosszabb ideig tartanak nyitva. Így a jövőben a Raiffeisen ügyfeleknek hosszabb idő áll rendelkezésükre, hogy a munkaidő befejeztével elintézhessék banki ügyeiket.

Az internetbanking és a mobil banking az egyik legdinamikusabban fejlődő területe a bankszektornak-derült ki a GKI felméréséből. A felmérés szerint 2004 első negyedévének végén 364 ezer lakossági és 57 ezer vállalati ügyfél rendelkezett internetbanki szerződéssel a magyar hitelintézeteknél. Ezek az adatok a 2003 első negyedévéhez képest a lakossági ügyfelek esetében 37%-os, míg a vállalatiak esetében 31%-os emelkedést mutatnak. A mobilbanking esetében még dinamikusabb a növekedés, ugyanis az elmúlt egy évben 70 százalékkal, 490 ezerre nőtt azon lakossági ügyfelek száma, akik mobiltelefonos banki szerződést kötöttek.
A Raiffeisen Bank megújította lakossági számlavezetési szolgáltatását, melynek keretében új számlacsomagokat vezetett be. Az új számlacsomagok bevezetését alapos kutatás előzte meg. Ebből kiderül, hogy a megkérdezettek több, mint fele a hagyományos bankfiókban történő ügyintézés helyett sok esetben szívesen választja a telefonon, interneten, illetve egyéb elektronikus csatornán keresztüli bankolást. 47%-a minden banki ügyét személyesen intézi, 31%-nak van olyan ügye amiért már nem megy be a bankfiókba, hanem a telefonos-, internetes vagy más elektronikus szolgáltatásokat veszi igénybe, míg 22%-a csak akkor megy be a fiókba, ha feltétlenül muszáj, egyébként minden mással kapcsolatban a telefont, az internetet, vagy valamilyen más elektronikus csatornát használ. A konzervatívabb ügyfelek, akik a helyszíni ügyintézést preferálják, a bankfiókokban leggyakrabban készpénzt vesznek fel, rendszeres átutalási megbízást adnak, lekérdezik az egyenlegüket, vagy pénzt fizetnek be.
A bankolási szokások átalakulása jól megfigyelhető a kutatást készíttető bank két számlacsomagjának összehasonlításánál. Az ügyfelek szokásait és igényeit figyelembe véve alakította ki a bank az új számlacsomagokat, melyek révén egyszerűen, gyorsan és kedvező feltételekkel vehetik igénybe az ügyfelek a számlavezetési szolgáltatást.
A „Raiffeisen Mindennapok Számlacsomag” a hagyományos banki ügyintézést kedvelő ügyfeleknek ajánl kedvező megoldást. Ennek a számlacsomagnak a havi számlavezetési díja mindössze 190 Ft. A magas látra szóló kamat mellett a csomag magában foglal két ingyenes, bármely magyarországi ATM-ből történő készpénz felvétet, 2 darab ingyenes csoportos beszedési megbízást, korlátlan számú és díjmentes elektronikus úton megadott állandó átutalási megbízást, díjmentes csatlakozást a Bank internetes szolgáltatásához, a Raiffeisen DirektNet-hez. A számlatulajdonos a számlanyitást követő első évben Visa Electron kártyát díjmentesen, Visa Classic, illetve MasterCard Standard bankkártyát 50%-os kártyadíj-kedvezménnyel kap.A „Raiffeisen Lendület Számlacsomag” az intenzívebb bankszámla használó ügyfeleknek biztosít kényelmes ügyintézést. A számlacsomag havi díja 550 Ft.
A Raiffeisen Mindennapok Számlacsomag által nyújtott kedvezményeken, szolgáltatásokon felül a Raiffeisen Lendület Számlacsomag korlátlan számú díjmentes elektronikus átutalást, valamint ingyenes Mobil Banking (SMS) szolgáltatást foglal magába.
A Raiffeisen által végeztetett kutatásból az is megtudható, hogy az internet- és telefonbankolás során igénybe vett szolgáltatások köre nagyban eltér a bankfiókokban igényelt szolgáltatásoktól. A többség ezen a két csatornán keresztül egyenleget kérdez le,érdeklődik,információt gyűjt,valamilyen szolgálatást megrendel, vagy eseti átutalást bonyolít. A kutatások alapján egyébként prognosztizálható, hogy az internetbanking-ügyfelek száma továbbra is dinamikusan növekszik. A növekedés várakozás szerint a lakossági piacon elérheti a 30-35%-ot, míg a vállalati piacon a 20-22%-ot. Így a hitelintézetek várkozásai és a GKI becslése szerint 2004 végére több, mint 450 ezer lakossági, illetve csaknem 68 ezer vállalati ügyfél rendelkezik majd internetes banki szolgáltatások igénybevételére vontkozó szerződéssel.

Címkék: Hírforrás

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.