Belföld

Újabb színfolt a Calzedoniánál: Navision az LLP-től

2004. november 2., Budapest - A divatos női, férfi- és gyermekruházati termékeiről ismert Calzedonia és Intimissimi üzleteket üzemeltető M.F.H. Fejlesztő Kft. a Microsoft Navision vállalatirányítási megoldást választotta folyamatai automatizálására.

A bevezetést az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldásokat forgalmazó LLP Budapest szakemberei végzik. A rendszer fő feladata, hogy az olasz anyavállalat rendszereivel való együttműködés mellett biztosítsa a napi pénzügyi és kereskedelmi folyamatok ellátását és a tevékenységek minél szélesebb körű automatizálását az egyelőre 20 bolttal rendelkező, de dinamikusan bővülő vállalatnál.

M.F.H. Fejlesztő Kft. Magyarországon jelenleg 20 üzlettel rendelkező bolthálózatot tart fenn, melyet idén a tervek szerint még további 9-cel bővít. A dinamikusan növekvő vállalkozás franchise rendszerű értékesítési csatorna kialakítását is fontolgatja a jövőben hazánkban. A most bevezetésre kerülő Navision 3.7-es kétnyelvű (magyar-angol) megoldás fő feladata lesz a pontos pénzügyi információk szállítása (például a raktárkészlet értékéről), a különböző valutanemek kezelése, a készpénzes és a bankkártyás alapú fizetések automatikus banki egyeztetése, a tárgyi-eszköz nyilvántartás, stb.

Az LLP szakemberei az Olaszországban működő központi rendszer által biztosított készletinformációk és a magyarországi Navision rendszer közötti automatikus kapcsolat kiépítésére is nagy hangsúlyt helyeznek. Az implementáció során ugyanakkor, a magyarországi törvényi előírásokat is folyamatosan követik, és természetesen az EU-ban folytatott kereskedelmi tevékenységgel (beszerzés és értékesítés) kapcsolatos jelentéskészítési kötelezettségeket (pl. INTRASTAT) is figyelembe veszik.

A Calzedonia és az Intimissimi boltok által forgalmazott állandó termékeket, valamint a szezonális cikkeket is kezeli a Navision, s mivel minden bolt függetlenül működik – közvetlenül az olaszországi központtal és annak raktárával áll kapcsolatban -, a magyar központ számára nagyon fontos, hogy a legpontosabb költség- és árbevételi jelentések álljanak rendelkezésre az egyes boltok által rendelt és értékesített termékekről. Az LLP által kiépített jelentések a tervek szerint nem csak boltokra lebontva jelenítik meg a kívánt adatokat, de a különböző hálózatokra is, illetve értékesítési munkatársakra is.
###

A Calzedoniáról (www.calzedonia.com ):
A Calzedoniát 1987-ben Valesse di Oppeanoban egy Veronához közeli olasz településen alapították, amely franchise rendszerű értékesítési hálózata révén ma már több mint 1600 üzlettel, számos országban képviselteti magát, például: Horvátországban, Portugáliában, Ausztriában, Görögországban, Spanyolországban, Lengyelországban, Törökországban, Cipruson, a Közel-Kelet több országában, stb. A cégcsoport forgalma dinamikusan növekszik, (1998-as 72 millió eurós forgalom 2002-re 250 millió euróra növekedett). A cég széles termékkínálattal áll vevői rendelkezésére és folyamatosan figyelemmel kíséri az aktuális a divatot. Magyarországon jelenleg 20 bolttal rendelkezik Budapesten és néhány vidéki nagyvárosban, melyek számát dinamikusan kívánja bővíteni a közeljövőben.

Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com ):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepelnek a Microsoft Navision és a Microsoft Axapta vállalatirányítási rendszerek, a SunSystems ERP megoldás, az MIS üzletiintelligencia-megoldás, a Pivotal CRM rendszere, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Coswin karbantartás menedzsment, illetve a Fourth Shift termelésirányító rendszer. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában. Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

További információk:
LLP Budapest, Paul Brigitta, indirekt marketing koordinátor
(telefon: 412-2400, e-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik