Belföld

Újabb nemzetközi elismerés – Superbrand minősítést kapott a Mammut

A közel tíz éves múltra visszatekintő Superbrands-program idén először hazánkban is összeállította azt az illusztris listát, amely a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkákat tartalmazza. A Mammut idei díjazása mintegy megerősítése annak a törekvésnek, amelynek eredményeként létrejött Budapest egyik legszínvonalasabb szórakoztató- és bevásárlóközpontja, a ma már közösségi térként funkcionáló Mammut.

A Superbrands-program közel tíz évvel ezelőtt indult. Az 1995-ben Nagy-Britanniában alapított, mára világszerte közel 30 országban működő nemzetközi program a legismertebb kommunikációs- és marketingszakembereket kéri fel, hogy hozzáértésükkel és tapasztalatukkal támogassák a Superbrands kezdeményezést. A központi testület minden országban felállít egy független és önkéntes bizottságot annak biztosítására, hogy az adott ország márkái közül az arra érdemeseket emelje Superbrand státusra. Magyarországon idén először jött létre az a szakértői bizottság, mely a hazai márkákat hivatott értékelni. Több, mint 10.000 márkából összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust a zsűri döntése alapján, köztük a méltán népszerű Mammut is. A Szakértői Bizottság tagjai a márkákat a következő definíció alapján értékelték: „A Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.”

A Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ Buda legforgalmasabb csomópontján, a Széna téren található, naponta átlagosan 38-40 ezer látogatóval. A fővárosnak ez a legnagyobb ilyen létesítménye (8 szint, nettó alapterület 103 ezer, bruttó alapterület 53 ezer négyzetméter). A több mint 300 üzletet üzemeltető Mammut üzletközpont az elmúlt években a környező kerületek meghatározó csomópontjává vált, mindig is a magas színvonalú bevásárlási és szórakozási lehetőségek tárházaként élt a köztudatban. A budapesti Mammut Rt. 2003-ban megkapta a Nemzetközi Ingatlan Szövetség, a FIABCI, Prix d’Excellence elnevezésű, az ingatlanszakma legrangosabb elismerésének számító nívódíját minőségi környezetfejlesztést szolgáló projektjéért, a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ létrehozásáért, amely mellett most újabb rangos elismerés díszíti a központ dicsőségfalát.

A díjak kiosztására ősszel a Superbrands Magyarország Gálán kerül sor, amellyel egyidőben jelenik meg a Superbrands Magyarország című könyv. Ez az exkluzív kiadvány részletes és objektív betekintést biztosít a státust elnyert márkák kialakulásába és fejlődésébe, így pontosan mutatja be a Mammut történetét, piaci környezetét és elért eredményeit. A katalógus őszi megjelenése után könyvesboltokban lesz kapható, de a terjesztés során olyan szakemberekhez is eljut, mint vállalatok felsővezetőinek széles köre, kereskedelmi szervezetek, továbbá termékek és szolgáltatások előállításával és beszerzésével foglalkozó szakemberek.

A Superbrand minősítéssel büszkélkedő Mammut folytatni kívánja a megkezdett utat, amelynek célja egy újszerű közösségi tér kialakítása. Ez a közösségi tér a hagyományosnak mondható bevásárlási- és szórakozási lehetőségeken túlmutatóan olyan kulturális csomópont szerepét tölti be a kerület és az egész város életében, amely a mai kor kihívásainak megfelelve közelebb hozza egymáshoz a környék lakóit, fórumot biztosít kulturális rendezvények és társadalmi események lebonyolításához. Ennek egyik kitűnő példája volt a nyári Mammut Színház, amelynek keretein belül a hazai színházi élet kiváló egyéniségeinek játékát élvezhették az érdeklődők közel egy hónapon keresztül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik