Belföld

Barbara Dreskát nevezték ki az LLP Csoport ügyvezető igazgatójának

2004. szeptember 9., Budapest – Az üzleti és pénzügyi szoftver-megoldások vezető szolgáltatója, a hét kelet- és közép európai országban jelen lévő LLP Csoport, augusztus 15-ével az LLP Budapest ügyvezető igazgatóját, Barbara Dreskát (40) az LLP Csoport ügyvezető igazgatójává nevezte ki.

Barbara Dreska lesz a felelős az LLP Csoport napi operatív tevékenységéért, beleértve a jóváhagyott vállalati stratégia teljesítését, valamint ő fogja kézben tartani a csoport egyenletes minőséget biztosító vállalati elképzeléseit. Felelős lesz továbbá a növekedési stratégia kialakításáért, a kulcsfontosságú ügyfél- és partnerkapcsolatokért, a pénzügyi beruházásokért, az emberi erőforrás kezeléséért valamint a vállalati tudás- és minőségmenedzsmentért. Átfogó célja a magas szintű vevői elégedettség megőrzése mellett az LLP Csoport egyenletes növekedésének fenntartása.

Az LLP Csoport jelenleg hét kelet- és közép európai országban rendelkezik leányvállalattal és mintegy 130, több nyelven beszélő alkalmazottat foglalkoztat. A 2003-as évben a vállalat összesen 7,51 millió dollár bevételről számolt be. Az LLP Csoport elnöke, Adam Bager, a jövőben továbbra is folytatja részvételét a csoport stratégiájának és irányvonalának kialakításában, azonban több időt szentel majd a time@work és eXpense megoldásokra és azok nemzetközi disztribúciójára.

„A jelenlegi gazdasági körülmények között bármely cég számára komoly kihívást jelent a növekedés. Szerintem a legjobb döntések meghozatalához megfelelő eszközökre és emberekre van szükség. Soha nem szabad figyelmen kívül hagyni az elérendő célt, reagálni kell a változásokra, a szervezetet folyamatosan alakítani kell, és fairnek kell maradni.” – avat be vállalatvezetési elveibe Barbara Dreska, az LLP Csoport ügyvezető igazgatója.

Barbara Dreska az elmúlt években jelentős sikereket ért el saját területén, hiszen a vezetése alatt működő budapesti iroda jelentős mértékben (2003-ban 36%-kal) járult hozzá a vállalatcsoport bevételeihez – mellyel a legjobb eredményt érte el a csoporton belül. A növekedés egyik fő zálogát az európai uniós csatlakozással járó előnyök kihasználásában látja, melynek kiaknázását fő stratégiai iránynak tartja. Egyelőre nem tervezi új iroda megnyitását, illetve a cég jelenlegi termékportfolióját sem kívánja bővíteni. Arra koncentrál, hogy a meglévő megoldásokban rejlő lehetőségeket minél inkább a vevők igényeinek megfelelően hasznosíthassa.

Barbara Dreskáról
Barbara Dreska, akinek szülei mindketten magyarok, első generációs amerikaiként már az Amerikai Egyesült Államokban született és New York állam északi részén nevelkedett. Dreska 1995-ben csatlakozott az LLP-hez Prágában, mint SunSystems bevezetésekkel foglalkozó projekt menedzser, majd hamarosan az újonnan nyíló pozsonyi iroda menedzsere lett.
1995-ben született meg a döntés a magyarországi iroda létrehozásáról. Ez volt az LLP regionális terjeszkedésének első fontos lépése, melyet követően a vállalat számos ügyfele Közép-Európában is folytatni kívánta az együttműködést az LLP-vel, a SunSystems rendszer szolgáltatójával. 1996 áprilisában Budapesten megnyílt a magyar iroda és Dreska eljött Pozsonyból, hogy a magyarországi iroda ügyvezető igazgatójaként minden erőfeszítésével a fejlesztésre koncentrálhasson. 1998-ban Dreska vezetésével nyílt meg a zágrábi iroda is. Négy évvel később, 2002-ben, fő szerepet vállalt az LLP vállalatirányítási rendszer portfoliójának Microsoft Business Solutions (Navision, Axapta) termékekkel történő kibővítésében. Az LLP belgrádi, egyben legfiatalabb irodájának megnyitásában szintén szerepet vállalt 2003-ban.
Barbara Dreska a New York állambeli Albanyban diplomázott az Állami Egyetemen orosz és kelet-európai tanulmányokból, a Massachusetts állambeli Babson College-ben pedig nemzetközi üzleti tanulmányokból MBA képesítést szerzett. Amikor éppen nem az LLP ügyeivel foglalkozik kedvenc hobbijának, a teniszezésnek hódol.

###

Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a SunSystems pénzügyi megoldás, a Navision és Axapta vállalatirányítási rendszerek, az MIS üzletiintelligencia-megoldás, a Pivotal CRM rendszer, a saját fejlesztésű time@work és eXpense idő- és költségnyilvántartó szoftverek, a Coswin karbantartás menedzsment, illetve a Fourth Shift termelésirányító rendszer. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Nagy-Britanniában, és az Egyesült Államokban. Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a médiáig, a fogyasztási cikkeket gyártó vállalatoktól a gyógyszergyárakig, a technológiai vállalatoktól a szolgáltatási iparágban tevékenykedő vállalatok mind megtalálhatóak ügyfelei között, mint például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik