A vállalat 3 sörfőzdéjében előállított mintegy 2,5 millió hektoliterrel a Lanzhou Huanghe Brewery a kínai sörpiac 36 százalékát uralja. A sörgyár portfoliójának büszkesége a Huanghe, azaz a Sárga folyó, mely a sörpiacon harmadikként nyerte el a „Kína leghíresebb védjegye” címet.
Az akvizíció sikere után a Carlsberg és az IFU egy újabb, 0,5 millió hektoliteres kezdő kapacitással rendelkező Lanzhou sörfőzde építését is tervezi Qinghai tartományában, melyben 40 százalékos részesedést szerezne.
A Carlsberg forgalma az idei év első hat hónapjában 4 százalékkal növekedett, üzemi eredménye az esős, hűvös nyári időjárás és az erős észak-európai árverseny ellenére 23 százalékkal haladta meg az előző év hasonló időszakában elért eredményt. A cég üzemi eredménye az ázsiai piacon is rendkívüli mértékben, 11 százalékkal nőtt.