Kázmér Natasa, a WizzAir kommunikációs igazgatója a Népszabadság kérdésére elmondta: a felszabaduló kapacitást a többi járat sűrítésére használják majd. Hogy ez pontosan mely útvonalakra vonatkozik, az két hét múlva, a téli menetrend meghirdetésével egy időben derülhet ki.
A légitársaság kényszerű lépése alapján mintha beigazolódni látszana egyes légiközlekedési szakértők azon aggodalma, hogy a 180 személyesre méretezett Airbus A320-as repülőgépek megtöltése jól fizető utasokkal korántsem olyan egyszerű feladat, mint azt a cég remélte. Ehhez az attraktív induló árak mellett vonzó célállomásokra is szükség van, amelyek száma azonban korlátozott. Ráadásul a legsikeresebb útvonalakon – mint London, Párizs vagy Róma – rendkívül erős a verseny. A most induló WizzAir mellett a SkyEurope már jó néhány hónapja repül a legnépszerűbb nyugat-európai nagyvárosokba.