Belföld

A Scala új üzleti funkciókat és továbbfejlesztett CRM-et kínál az iScalához

Az első service release több mint harminc új és továbbfejlesztett funkciót tartalmaz.

Amszterdam, 2004. május 20. – A Scala Business Solutions bejelentette, hogy az iScalaŽ kollaboratív ERP-rendszer első szervizkiadását (SR1) már világszerte elérhetik a meglévő és a potenciális ügyfelek.

Az iScala SR1 számos új és továbbfejlesztett üzleti funkciót tartalmaz. A vásárlók üzleti hatékonyságát tovább növeli a különféle vezető raktári és gyártási rendszerekhez való jobb illeszkedés, a tökéletesített SCM- és szolgáltatás-felügyeleti funkciók, valamint a két újabb nyelv (a koreai és a hagyományos kínai) beépítése.

„Az iScala szervizkiadása támogatja az ügyfeleinket abban, hogy üzletviteli rendszerük több legyen egy egyszerű back office rendszernél” – mondta Patrick Pando, a Scala Business Solutions globális kereskedelmi és értékesítési részlegének alelnöke. „Az olyan funkciókkal, mint például az egyesített rendelésbeviteli felület, a kereskedelmi műveletek felgyorsíthatók, a valós idejű adatok megoszthatók a háttér- és ügyféloldali alkalmazások között, az eladási ciklus során idő takarítható meg és a vállalat működési környezetére is kiterjeszthető az ERP-rendszer használata. Mindez a gyors bevezetéssel és a rendszer növekedésének lehetőségével együtt azt jelenti, hogy az iScala a legjobb választás lehet minden, ERP-rendszert kereső közepes méretű vállalkozás számára.”

Fokozott átláthatóság és teljes integráció az iScala CRM-mel

A vállalat továbbfejlesztette iScala CRM termékét is. A fejlesztés eredményeként átláthatóbbá válhat az értékesítési folyamat és a kereskedelmi tevékenység, javulhat az üzleti lehetőségek követése és a sikeres lezárások aránya. A termék integráltan működik a Microsoft Outlookkal és a többi Microsoft Office alkalmazással. A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM-be bekerült a gyorsan és kényelmesen lefuttatható szabványos jelentéskészítés lehetősége is. A szoftver az Outlookéhoz hasonló felületet kapott, így a vállalat még több felhasználóra tudja kiterjeszteni a megoldás használatát.

„Az iScala CRM az iScala ERP-rendszerrel is integrált: egységes, összehangolt, mindkét alkalmazásban egyaránt naprakész adatokat kínál a felhasználóknak” – mondta Natasha Stolnaya, a Scala Business Solutions iScala CRM termékigazgatója. – „Az integrált rendszer használata segíti ügyfeleinket abban, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztésére koncentrálhassanak ahelyett, hogy az alkalmazások összekapcsolásával foglalkoznának.”

Elkészíthető például egy árajánlat a vállalatnál egységesített Microsoft Word sablon használatával, amely az árakat az iScala ERP-rendszerből veszi. Az árajánlat valamennyi változata elmenthető az iScala CRM-ben, s ezzel nyomon követhetővé teszi az eladási ciklus során végrehajtott összes változást egészen az üzlet lezárásáig. Stolnaya szerint: „Azzal, hogy egyetlen, összefoglaló nézet készíthető egy ügyfélről – mindegy, hogy az az eladás előtti vagy utáni fázisok melyikénél tart éppen – jelentős mértékben növelhető a hatékonyság, fokozható a vásárlói elégedettség, és mindez közvetlen pozitív hatást gyakorol a nyereségességre.”

Új fejlesztői készlet

A vadonatúj iScala Manager Szoftverfejlesztői Készlet megjelenését már ugyancsak várták a Scala értékesítési partnerei, akik az eszköz használatával további értékeket adhatnak a szabványos iScala munkafolyamatokhoz könnyen illeszthető új üzleti eljárások tervezésével, amelyek igazodnak az egyedi vásárlói vagy iparági igényekhez.

Stefan Hellstrand, a Fujitsu termékmenedzsere a Scala finnországi partnereként a következőket nyilatkozta: „Az iScala személyre szabható eszköztára, munkafolyamatai és kényelmesen használható Microsoft-alapú technológiája a hozzánk hasonló partnereknek világszerte lehetősége nyújt arra, hogy hatékonyan alkalmazzuk tapasztalatainkat az ügyfelek érdekében. Így jobb szolgáltatásokat nyújthatunk ügyfeleinknek, és saját vállalkozásunkat is bővíthetjük.”

Az iScala SR1 bemutatója a Corporate Client Council találkozón

A legújabb iScala-frissítés a május 24. és 26. között Frankfurtban megrendezésre kerülő 2004 Corporate Client Council (CCC) találkozón tekinthető meg. A rendezvényen a legnagyobb nemzetközi ügyfelek vezető képviselői találkoznak, hogy elmondják véleményüket, észrevételeiket a Scala felsővezetőinek és megosszák tapasztalataikat egymással, s hozzájáruljanak a Scala termékfejlesztési stratégiájának kidolgozásához.

Az iScala jelenlegi változata múlt szeptemberben jelent meg a piacon, s hamarosan a Scala 25 éves történelmének legnépszerűbb szoftververziója lett. – „A teljes élettartamra vetített alacsony összköltsége (TCO=Total Costs of Ownership) miatt nincs más hasonló középvállalati szoftvercsomag, amely világszínvonalú, konzisztens információkat és globális üzleti átláthatóságot kínál, az ügyfelek és a szállítók egységes áttekintését biztosítja, s mindemellett gyorsan bevezethető” – mondta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions vezérigazgatója. – „Két évvel a hátunk mögött az iScala mostanra már bevált üzletviteli rendszernek számít, mindegy, hogy a világ mely táján működik az azt alkalmazó cég. Biztosak vagyunk abban, hogy az SR1 a jövőben is további versenyelőnyt jelent majd vásárlóinknak.”

# # #

Megjegyzés a szerkesztők számára

Az iScalával kapcsolatban további információk a www.scala.net/iscala címen találhatók. Itt megtalálható többek közt:
• Annak a felsorolása, hogy mi új és mit fejlesztettek tovább az SR1-ben
• Az iScala legfontosabb jellemzői
• Az iScala termékáttekintése


A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.

Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.

A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2003. évi árbevétele 69,1 millió amerikai dollár volt.

Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.

Š2004 Scala Business Solutions NV. Minden jog fenntartva. A Scala logo, a ScalaŽ és az iScalaŽ bejegyzett kereskedelmi védjegyek. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik