Belföld

A Scala felmérése szerint nőtt az ügyfelek elégedettsége és hűsége

A Scala közzétette a legfrissebb éves ügyfélelégedettségi felmérésének eredményét , valamint elindított egy új, az ügyfelek számára készített webhelyet.

Budapest, 2004. március 10. – A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.

2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScalaŽ felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A felmérés résztvevőinek néhány megjegyzése:

„A Scala telefonos ügyfélszolgálatánál kiváló szakemberek dolgoznak” – mondta Jan Fryman, a Mirka Abrasives (USA) informatikai koordinátora. (A nehéz körülmények között használt csiszolóvásznakat gyártó Mirka több mint hét éve a Scala vállalati felhasználója; amerikai leányvállalata 2001 óta használ Scala-rendszert.)

„Véleményünk szerint a Scala stratégiailag kiváló távlatokkal rendelkezik” – mondta Lars Erik Barnekow, a Scan Coin Sweden informatikai koordinátora és minőségért felelős vezetője. (A Scan Coin a pénzkezelési megoldások vezető szolgáltatója, több mint 8 éve Scala-felhasználó.)

„Számunkra az a legfontosabb, hogy a Scala jó úton jár” – mondta Magnus Ekström, az európai munkaruházat-gyártó, a Snickers informatikai vezetője. (A Snickers 1994 óta Scala-felhasználó.)

„Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növekedése bizonyítja hosszútávú elkötelezettségünket az értékes és világszínvonalú szolgáltatások biztosítása iránt” – mondta Tim Newton, a Scala ügyféltámogatásért felelős vezető alelnöke. – „Felmérésünk szokatlan a szoftveriparban, mert egy adott ország összes ügyfelét vizsgáljuk, nemcsak egy részüket. Az ügyfelek közel 70 százaléka válaszolt a felmérésre – ez rendkívül magas arány.”

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők. „Az új, ügyfeleknek szóló weboldal elindítása – az egyszerűen használható vitafórummal és a szabadon választható levelezési listákkal – lehetővé teszi számunkra, hogy folyamatosan tökéletesítsük az értékesítést követő szolgáltatásainkat” – nyilatkozta Newton.

Telefonos támogatás világszerte

A Scala öt telefonos ügyféltámogatási központtal rendelkezik Orlandóban (USA), Stockholmban (Svédország), Budapesten (Magyarország), Moszkvában (Oroszország) és Kuala Lumpurban (Malajzia), amelyek huszonnégy órás támogatást biztosítanak a felhasználók számára több mint 140 országban. A 18 nyelven szolgáltató ügyféltámogatási központok külső akkreditációját tavaly újította meg az Institute of IT Training. Newton ehhez a következőket fűzte hozzá: – „Tavaly megkaptuk az egyik legmagasabb pontszámot, amelyet az Institute valaha is adott egy vizsgálat során, de ez nem jelenti azt, hogy mostantól ölbe tett kézzel ülünk. Tovább szeretnénk javítani a szolgáltatásokat, még hatékonyabb módon, még eredményesebb kereskedelmi és marketingtevékenységet szeretnénk folytatni bevételi lehetőségeink maximalizálására” – nyilatkozta Newton, majd így foglalta össze az elhangzottakat:

„Az ügyféltámogatási stratégia lehetővé teszi számunkra, hogy segítsük értékesítési csapatunkat az iScala-rendszert kiegészítő és annak értékét növelő támogatási termékek eladásában. Az ügyfelek elégedettségének és hűségének egyenletes javulásával együtt – ami leegyszerűsíti a kiegészítők értékesítését és jó referenciákat biztosít az új ügyfelek számára – úgy hiszem, megfelelő helyzetben vagyunk ahhoz, hogy ügyfeleink segítségére lehessünk a Scala megoldásainak maximális kihasználásában, valamint ahhoz, hogy hivatkozások és ajánlások révén növelhessük a licencértékesítést.

# # #

Megjegyzések a szerkesztők számára

A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.
Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.

A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2002. évi árbevétele 73,4 millió amerikai dollár volt (77,8 millió euro).
Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.

Š2004 Scala Business Solutions NV. Minden jog fenntartva. A Scala logo, a ScalaŽ és az iScalaŽ bejegyzett kereskedelmi védjegyek. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik

Ajánlott videó

Olvasói sztorik