Belföld

Bővül az LLP termékpalettája – Az LLP képviseli a COSWIN karbantartás-menedzsment rendszert

2004. március 9., Budapest – A nemzetközi üzleti és pénzügyi megoldásokat képviselő London Logic Budapest Kft. (LLP) a karbantartással vagy szervizeléssel is foglalkozó vállalatok számára ajánlja termékpalettájának legújabb tagját, a COSWIN karbantartás-menedzsment rendszert.

Az LLP azért választotta nemzetközi megoldásainak sorába a francia fejlesztésű szoftvert, mert a piacról érkező visszajelzések alapján a sok vagy nagy értékű eszköz- illetve gépparkkal rendelkező vállalkozások egyre inkább igénylik a hatékonyságot növelő és a váratlan helyzeteket minimalizáló informatikai támogatást a karbantartás-menedzsment területén is.

A professzionális karbantartás-menedzsment manapság egyre fontosabb területté válik, hiszen egy-egy kényszerleállás nagy veszteséget okozhat a vállalatok számára. Ezért egyre sürgetőbb feladatot jelent a cégeknek, hogy folyamatos figyelmet fordítsanak berendezéseik megelőző karbantartására, meghibásodások esetén pedig ezek minél gyorsabb szervizelésére.

A legtöbb vállalat rendelkezik ma már olyan eszközökkel, berendezésekkel, gépekkel, amelyek megfelelő karbantartását és szervizelését újra és újra el kell látni – ilyenek például az autógyártás és -kereskedelem szerviz-tevékenységei; a petrolkémia; a fogyasztási cikkek gyártása; az elektronikai, élelmiszeripari, gépipari, gyógyszer- és vegyipari, a textil- és papíripari karbantartási munkálatok; stb. A COSWIN szoftver lényege, hogy biztosítsa ezeknek a berendezéseknek a teljes életciklusra vonatkozó karbantartás-menedzsmentjét a saját karbantartás divízióval rendelkező, vagy kifejezetten csak erre a területre koncentráló vállalatok számára.

A COSWIN megoldás teljes körűen lefedi a karbantartás-menedzsment összes részterületét: a vállalatoknál használt berendezések tervszerű karbantartási feladatainak ütemezésével minimalizálja a váratlan meghibásodásokat, így elkerülhetővé válik a termelés szempontjából fontos gépek és berendezések nem tervezett leállásából származó tekintélyes termeléskiesés és anyagi veszteség. A rendszer továbbá átfogóan kezeli a karbantartásokhoz kapcsolódó tervezési, kivitelezési, és regisztrációs feladatokat, amelyek egyszerűsítése jelentős munkaidő- és költségcsökkenést jelent.

Az ERP lefedettség növekedésével mostanra a magyar vállalatok körében is egyre többen használnak már olyan vállalatirányítási rendszereket, amelyekben az általános jellegű karbantartási és szervizelési igényeket is kezelni lehet valamilyen mértékben. Teljes körű professzionális megoldást az ezen a területen dolgozók számára azonban ezek a rendszerek igen kis számban kínálnak csak. A több mint tíz éve többek között vállalatirányítási szoftverek bevezetésével foglalkozó LLP ezért felmérte az ezen a területen tevékenykedő megoldásokat, és az ERP rendszerekhez is leginkább illeszthetőnek és a legalkalmasabbnak a francia fejlesztésű COSWIN-t találta. (A rendszer könnyen illeszthető pl. az SAP, a J.D. Edwards, a BAAN, az Exact, a Scala, az MFG Pro, stb. megoldásokhoz.)


A COSWIN rendszerről (www.coswin.com):
A francia Siveco szoftverfejlesztő vállalat több mint 16 éves tapasztalata alapján, kifejezetten a megelőző karbantartások illetve a hibajavítási folyamatok menedzselésére, az ezekhez szükséges alkatrészek beszerzésének logisztikai lebonyolítására, illetve legyártásának nyomon követésére, a szervizrészlegekben dolgozó munkatársak feladatainak megosztására fejlesztette ki a COSWIN megoldást. A COSWIN a világpiac elsőszámú rendszereinek egyike, amely az ipari élet valamennyi szegmensében elterjedt. Olyan vállalatok használják, mint például a Daewoo, a GlaxoSmithKline Biologicals, a United Biscuits, a Renault, stb. A COSWIN rendszer jelenleg 12 nyelven elérhető, több mint 70 000 felhasználó használja 45 országban.

Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepelnek a COSWIN karbantartás-menedzsment megoldás, a MicrosoftŽ Business Solutions-NavisionŽ és a MicrosoftŽ Business Solutions-AxaptaŽ vállalatirányítási rendszerek, a SunSystems ERP megoldás, a Pivotal CRM rendszere, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, illetve a Fourth Shift termelésirányító rendszer. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

További információk:
London Logic Budapest Kft. (LLP), Paul Brigitta, indirekt marketing koordinátor
(Telefon: 412-2400, E-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com)

Megkerestük George Clooney-t, hogy megtudjuk, mit gondol arról, hogy Soros György ügynökének kiáltotta ki a kormányoldal. A világsztár válaszában elárulta, hogy egyszer találkozott a milliárdossal. De volt néhány gondolata Orbán Viktorról és rezsimjéről is.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.