Belföld

Átalakuló plakátpiac: az Outdoor Akzent megvette a Contact Systemet

Az osztrák Outdoor Akzent hirdetési csoport megvette a magyar Contact System Kft.-t, s az új vállalatot beolvasztja meglévő magyarországi érdekeltségeibe.

Az ügylet révén az Europäische Plakat- und Außenwerbeholding GmbH-hoz (Epa) tartozó Outdoor Akzentnek 154-el több reklámfelülete lesz a magyarországi hálózatban – közölte az Epa hétfőn Bécsben. A közterületi reklámpiacon 20 százalékra bővül a részesedése: a cégnek nagyjából 7 ezer darabos óriástábla-hálózata van a magyar piacon.

Az Outdoor Akzent csoport 1989 óta van jelen Magyarországon, itteni érdekeltségei – az Outdoor Rt., az Akzent Média Magyarország Kft. és a Magnum Megaboard – 2003-ban 40 dolgozóval több mint 9 millió euró árbevételre tett szert.

Az Epa tavaly jött létre az Aussenwerbung Dr. Heinrich Schuster AG és Raiffeisen-csoporthoz tartozó Heimatwerbung GmbH összeolvadásából.

A Contact System Kft. árbevétele 2002-ben 1,3 millió euró volt. A kft.-nél az MTI érdeklődésére nem kommentálták a felvásárlás hírét.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.