Belföld

A Scala bemutatta az iScala CRM-et a „Microsoft Business Solutions CRM UK” rendezvényen

Az iScala CRM a költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettségének növelésével nagyobb nyereségességet tesz lehetővé.

Budapest, 2004. február 2. – A Microsoft CRM-termékének Egyesült Királyságbeli megjelenése alkalmából 2004. január 26-án rendezett eseményen a Scala Business Solutions nyolc meghívott Microsoft-partner egyikeként bemutatta Microsoft CRM-re épülő szoftverét. A rendezvény fő előadója Bill Gates, a Microsoft elnöke és vezető szoftvertervezője volt.
„Az elmúlt hat hónapban rendkívül szorosan működtünk együtt a Microsofttal az iScalaŽ CRM alkalmazásunk kifejlesztésében; ez teszi lehetővé számunkra, hogy termékünket mindössze egy héttel a Microsoft CRM 1.20-as verziójának decemberi, hivatalos amerikai megjelenése után piacra dobhassuk” – mondta Natasha Stolnaya, az iScala CRM termékigazgatója. – „Az iScala CRM megjelenése óta a világ kilenc országában 12 helyre adtuk el a rendszert. Felhasználóink körében tovább erősödik az integrált megoldások iránti igény, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy milyen előnyökre tehet szert a még pontosabb ügyféladatok azonnali elérésével, és hogyan szolgálhatja jobban vásárlóit a kereskedelmi információk rendszerezése révén.”
A kereskedelmi forgalomban 2003. december 15-e óta kapható, világszerte megvásárolható iScala CRM a Microsoft CRM-re épül, és az egyszerű telepítést követően azonnali integrációt biztosít az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel, így a felhasználó azonnal élvezheti az olyan bevált iScala-funkciókat, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi adószámítás (ÁFA), és az üzleti intelligencia-funkciók, amelyekkel a világ több mint 140 országában működtethetők a vállalkozások. Az angol nyelven kívül az iScala CRM jelenleg 13 nyelv használatát támogatja, ezek közé tartozik például az orosz, a svéd, a cseh, a lengyel, a spanyol, a magyar és a mandarin is.
„Gratulálunk a Scalának azért a gyorsaságért, amelyet a Microsoft CRM kiterjesztésében és az iScala CRM piacra dobásában tanúsítottak” – mondta Jeff Young, a Microsoft Emerging Solutions részlegének vezérigazgatója. – „Az ERP-alkalmazásokkal integrációt biztosító felhasználóbarát webes architektúrája révén az iScala CRM bármely olyan közepes piaci cég számára vonzó lesz, amely kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kíván nyújtani, és javítani szeretné a vállalati hatékonyságot.”
Stolnaya hozzátette, hogy az iScala CRM segítségével csökkenthetők a költségek, növelhetők a bevételek, továbbá javítható és fenntartható a vásárlói elégedettség. Az XML és a webes szolgáltatások használata révén könnyedén integrálható a jól ismert Microsoft Office termékekkel, például az OutlookŽ-kal, valamint a vállalat által használt bármilyen ERP-alkalmazással – így a vevőinformáció és a vonatkozó tranzakciók egy helyen tárolhatók, s így átfogó képet nyújt a vállalat vevőköréről.
„Szoftverünk úgy készült, hogy kizárólag a Microsoft technológiájával legyen futtatható, amelynek 1997 óta elkötelezett hívei vagyunk, de együttműködésünk összességében már több mint 10 évre nyúlik vissza” – mondta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions vezérigazgatója. – „Az évek során számos műszaki újításukat felhasználtuk saját globális funkcionalitásunk és kapcsolódási képességeink kiegészítésére, megoldásaink tökéletesítésére, hogy ezáltal világszerte még jobb rendszert kínálhassunk a kis- és közepes vállalkozások számára.”
# # #
A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják.
A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.
Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.
A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2002. évi árbevétele 73,4 millió amerikai dollár volt (77,8 millió euro).
Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.
Š2004 Scala Business Solutions NV. Minden jog fenntartva. A Scala logo, a ScalaŽ és az iScalaŽ bejegyzett kereskedelmi védjegyek. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik