Belföld

A Scala kiállítóként vesz részt a Második Csabai Szoftverbörze és Informatikai Kiállításon

A szofverek, hardverek területéről és a Sulinet programról széleskörű információval szolgáló kiállításon a Scala kis és középvállalatoknak szóló ügyviteli rendszerét és a nemrég piacra dobott CRM-modulját mutatja be.

Budapest, 2003. november 25.: A Scala kiállítóként vesz részt a Második Csabai Szoftverbörzén és Informatikai Kiállításon, amelynek célja a szervezők megfogalmazása szerint, hogy a fogyasztók számára kultúrált környezetben, széleskörű információval szolgáljanak a szoftverekről, hardverekről és a Sulinet programról kapcsolatban. A kiállítók között helyi és budapesti cégek egyaránt képviseltetik magukat.

„A Békés megyei térség az ország erőteljesen felzárkózó területei közé tartozik. A régióban számos kis és közepes méretű vállalkozás működik, amelyeket a legmagasabb színvonalú szoftverekkel kell ellátni, annak érdekében, hogy a 2004-ben bekövetkező csatlakozás, a kialakuló EU-környezet és versenyhelyzet ne a még nagyobb lemaradás veszélyét jelentse, hanem nagyobb esélyt a felzárkózásra” – mondta Kiss Judit, a Scala ECE Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „ A Scala mindig is a kis- és középvállalkozásokat célozta meg ügyviteli rendszerével, amelynek kifejezetten a hazai kisvállalkozásokra méretezett változatát a kiállításon is bemutatjuk. A kisvállalkozásokra jellemző, hogy kezdetben még nem igényelnek számos funkcióval rendelkező, komplex rendszert, viszont már ekkor is fontos, hogy a vállalati ügyvitel részfeladatait is világszínvonalú termék végezze, amelynek moduljai a cég fejlődésével párhuzamosan bővíthetők és integrálhatók egy nagy és egységes rendszerré.”

A Városi Sportcsarnokban megrendezésre kerülő kiállításon a Scala bemutatja az iScala nevű ügyviteli rendszerének legújabb verzióját, és az iScala CRM elnevezésű, Microsoft alapra épülő, az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgáló alkalmazását.

Kiemelt hangsúlyt kap a termékek között az Scala EU-staRt Plusz elnevezésű csomag. A Scala felismerte azt, hogy a KKV-k korlátozott anyagi lehetőséggel és humánerőforrással rendelkeznek, ezért nagyobb megterhelést jelent számukra egy új rendszer bevezetése, az átállás. A Scala ECE Hungary Kft. a KKV-k igényét és lehetőségeit figyelembe véve állította össze az Scala EU-staRt Plusz csomagot, amely olyan ügyviteli funkciókat tartalmaz, amelyekre egy kisebb vállalatnak is szüksége van (beszerzés, értékesítés, készletnyilvántartás, könyvelés, pénztárforgalom, pénzügy, jelentéskészítés, vezetői döntéstámogatás). Ugyancsak ezen vállalati kör igényeihez igazodik a rövid és kiszámítható bevezetési idő, valamint a kedvező fizetési lehetőségek is.

A Scala EU-staRt Plusz egy integrált vállalatirányítási rendszer kicsiben: funkcionalitása hatékony ügyviteli hátteret biztosít, bővíthetősége pedig megfelelő alapot biztosít a vállalatok közötti automatikus üzleti kommunikációhoz, az ellátási láncban való részvételhez.

Szeretettel várjuk Önt a kiállításon, a Scala ECE Hungary Kft. standján!

# # #

Megjegyzések a szerkesztők számára

A Scala ECE Hungary Kft.

A Scala ECE Hungary Kft. 1993-ban alakult, s a svéd Scala International AB legnagyobb disztribútoraként működött. 1997-ben a Scala ECE és Scala International AB egyesüléséből alakult meg az amszterdami Scala Business Solutions N.V., amelynek a Scala ECE Hungary Kft. a magyarországi leányvállalata. Jelenleg Budapest ad otthont a magyar képviselet mellett a Közép- és Kelet-Európát irányító regionális központnak is.

A világszerte 65 országban jelen lévő Scala csoport kollaboratív vállalati ügyviteli rendszert (ERP rendszert) fejleszt és telepít kis- és középvállalatok számára, valamint ellátja a kapcsolódó karbantartási szolgáltatásokat.

Magyarországon eddig közel 200 cég választotta a Scala szoftvereit és szolgáltatásait, többek között az Clarion Hungary Kft., az ING Nationale Nederlanden Rt., a Tetra Pak Hungária Kft. és a Zalakerámia Rt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik