Belföld

Pénzügyi rendszerrel szerepel az LLP Budapest a Royal Hotel-ben

2003. október 21., Budapest – A tavasszal megnyílt budapesti Corinthia Grand Hotel Royal látványos építészeti megoldásait már sokan megcsodálhatták.

Az ötcsillagos szálloda működéséhez elengedhetetlen informatikai háttér részleteiről viszont még keveset lehetett hallani. A Royalban működő vállalatirányítási rendszer a London Logic Budapest (LLP) szakemberei által bevezetett SunSystems megoldás pénzügyi és üzleti döntéstámogató rendszerére épül, amelynek kiépítése a szálloda átalakításával párhuzamosan zajlott le. A rendszer üzembe helyezésére már a nyitást megelőző hetekben sor került, melyet azóta is sikerrel használ a szálloda pénzügyi osztálya. Jelenleg a közelgő Európai Unióhoz való csatlakozás miatti felkészítést végzik el a rendszeren az LLP tanácsadói.

Az anyavállalat igényeinek is megfelelő SunSystems alaprendszert Máltán definiálták és a helyi bevezetés elvégzésére az LLP Budapestet kérték fel, amely mind Magyarországon, mind külföldön számos helyen vezette már be a SunSystems rendszert. A Corinthia Csoport választása azért esett a SunSystems rendszerre, mert a szállodacsoport olyan pénzügyi és üzleti megoldást keresett, amely az iparágban már számos referenciát fel tud mutatni, és amely a szálloda egyéb informatikai rendszerei – például a náluk működő Micros-Fidelo Opera front-office rendszer – és a SunSystems közötti adatáramlás megvalósítását is biztosítani tudja. Fontos volt továbbá, hogy a rendszer a különböző országok számviteli és adótörvényeinek is megfeleljen, a szállodákra jellemző speciális igényeket is kiszolgálja és kifinomult jelentéskészítési rendszerrel rendelkezzen.

A Royalban az Oracle adatbázis-kezelőn futó SunSystems vállalatirányítási rendszer főkönyvi, tárgyieszköz-nyilvántartási, illetve deviza-kezelési egységeit használják. A SunSystems Vision XL vezetői információs rendszer segítségével pedig a menedzsment számára szükséges jelentéseket készítik el és küldik azt tovább havonta, negyedévente és évente az egyébként máltai tőzsdén is jelenlévő anyavállalathoz. Bár a SunSystems bevezetésére a szállodában rövid idő állt rendelkezésre, az LLP Budapest néhány hét alatt felállította a pénzügyi rendszert.

„Nemzetközi vállalat lévén alapkövetelmény volt számunkra, hogy olyan nemzetközi szoftvert válasszunk, amely a hazai piacon is már számos referenciával rendelkezik. A szolgáltató kiválasztásánál ugyanezek a szempontok érvényesültek, ami az LLP szakértői esetében szintén beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az LLP Budapest konzulensei hozzáértő módon, valóban tanácsadói szemmel közelítették meg a feladatot.” – mondta Stephen Kerkow, a Corinthia Grand Hotel Royal pénzügyi igazgatója.”

„A vállalatirányítási rendszert a hotel megnyitása előtt néhány héttel adtuk át, ezért a bevezetés alatt nap mint nap tapasztalhattuk mi is, milyen újabb átalakításon és fejlődésen megy át az épület, akárcsak az általunk bevezetett rendszer, amely a vendégek számára ugyan rejtve marad, de minden bizonnyal hozzájárul a Grand Hotel Royal magas színvonalú működéséhez.” – mondta Nagy Anikó, az LLP Budapest Kft. projekt-menedzsere.

###

A Corinthia Groupról: (www.corinthia.com):
A Grand Hotel Royal először 1896-ban nyitotta meg kapuit, amely hamarosan a társadalmi, politikai és gazdasági vérkeringés egyik meghatározó helyszíne lett. Idén tavasszal, vagyis éppen 107 évvel később, a Corinthia Grand Hotel Budapest „újból” megnyitott, megtartva az épület meghatározó sajátosságait és szem előtt tartva a műemlékvédelmi szabályokat. A Royal szállót 100 millió eurót meghaladó beruházással állította helyre az új tulajdonos, a máltai Corinthia csoport, amely a Corinthia Aquincum Hotel révén már több mint 7 éve képviselteti magát Magyarországon; jelenleg 11 országban összesen 31 szálloda tartozik a vállalatcsoporthoz.

Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a SunSystems ERP megoldás, a Pivotal CRM rendszere, a Microsoft(r) Business Solutions-Navision(r) és a Microsoft(r) Business Solutions-Axapta(r) vállalatirányítási rendszerek, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, illetve a Fourth Shift termelésirányító megoldása. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Mirato, a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

További információk: LLP Budapest Kft., Paul Brigitta, indirekt marketing koordinátor
(Telefon: 412-2400, E-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik