Belföld

Újabb luxusmárka a magyar autópiacon

admin

2003. 10. 10. 08:56

A Jaguar gépkocsik kizárólagos magyarországi forgalmazója, a Cél Motors Hungary Kft. újabb márka forgalmazásának jogát kapta meg a Ford konszerntől, erre alapozva országos kereskedői hálózatot épít ki - jelentette be Vadas Tamás cégvezető.

A cégvezető-tulajdonos az új márka nevét egyelőre nem közölte, csak annyit, hogy az a Jaguarhoz hasonlóan a prémium kategóriába tartozik. Vadas Tamás elmondta: a Jaguar és az új márka együttes értékesítése várhatóan eléri majd az évi 500-600 darabot, ekkora vásárlóerőre alapozva már érdemes vidéken is bővíteni a kereskedések számát.

A jövő év első felében 4-5 szalont létesítenek saját, mintegy 1 milliárd forintos beruházással. A kereskedések számát később 7-8-ra bővítik. A Cél Motors elsősorban saját menedzsmentet helyez a szalonok élére, bár nem zárják ki, hogy helyi vállalkozóval szerződnek.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.