Belföld

Új NextiraOne Call center a Budapest Bankban

A Budapest Bank a NextiraOne Magyarország segítségével új Interaktív Válaszadó Rendszert helyezett üzembe telefonközpontjában.

Az új IVR elődjénél 25 százalékkal több egyidejű hívást képes kiszolgálni, jelentősen növelve ezzel a Call Center hatékonyságát A modern központ tehermentesíti az operátorokat, akik ezentúl több figyelmet szentelhetnek a személyes kapcsolatot igénylő ügyfelek kiszolgálására. A csúcstechnológiával működő válaszadó központ mellett egy tartalék rendszert is üzembe helyeztek, amely a csúcsidőben további 50%-os kapacitás-bővítésként, illetve szükség esetében önállóan működő tartalék-rendszerként is használható. Az új IVR egyszerű és a már meglévő banki infrastruktúrához illeszthető. A berendezéshez a NextiraOne teljes körű technikai szervizt biztosít.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik