Belföld

A Scala és a Microsoft tovább erősíti kapcsolatát

A Scala az elsők között építi a Microsoft új üzletialkalmazás-platformjára saját termékeit; megszületett a megállapodás az iScala CRM elindításáról.

Amszterdam, 2003. szeptember 26.: A Scala Business Solutions a szeptember 18-19. között Rómában tartott Microsoft partneri rendezvényen megerősítette az eddigi elkötelezettségét a Microsoft technológiai platformja mellett. A Scala bejelentette, hogy elsők között építi saját termékeit a Microsoft Business Framework kódnevű üzletialkalmazás-platformjára. A Scala és a Microsoft véglegesítette július 22-én bejelentett megállapodását is a Microsoft Business Solutions CRM (Microsoft CRM) szoftver kibővítéséről, valamint a terméknek az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel való integrálásáról.

„A Scala az egyik legfontosabb partnerünk, amely a világ legtávolabbi sarkaiban is innovatív üzleti megoldásokat kínál a helyi nyelveken” – jelentette ki Laurent Delaporte, a Microsoft EMEA részlegének a Kis és Közepes Piaci Megoldások és Partnerek csoportjáért felelős alelnöke. „Korai felhasználóként való részvételük a programban lehetővé teszi számukra, hogy kiaknázva a Microsoft üzleti alkalmazás-platformját, a kulcsfontosságú üzleti funkcionalitás biztosítására koncentrálhassanak, amelyre építve ügyfeleik sikeresen működtethetik saját cégeiket.”

Microsoft Business Framework (Microsoft üzleti keretrendszer, MBF) a munkaneve annak az egységes keretrendszernek, és az ehhez kapcsolódó eszközöknek és futtatási szolgáltatásoknak, amelyek segítségével a fejlesztők – például a Scalához hasonló Microsoft-partnerek – koncentrálhatják erőfeszítéseiket és gyorsabban készíthetnek értéknövelő megoldásokat végfelhasználóik számára, nem kell újra és újra létrehozniuk az összes üzleti alkalmazás által igényelt feltételeket. A Microsoft támogatni kívánja ezeket a fejlesztéseket és felkínálja erőit az értékesítés és a marketingtevékenységek terén a megoldás szélesebb körben történő megismertetése érdekében.

„Így, hogy a Microsoft készíti az alapvető üzleti komponenseket és eszközöket, most arra koncentrálhatunk, amiben a legjobbak vagyunk – a megoldást kibővítő funkciókra, mint pl. a helyi nyelv és pénznem használata a kis- és közepes vállalatok számára,” – mondta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions vezérigazgatója. „A Microsoft e programjában való részvételünkkel hosszútávon a K+F hatékonyabb költségstruktúráját alakíthatjuk ki és nagyobb profitrátát érhetünk el. Ez segíti vállalatunkat abban, hogy több terméket és funkciót jelentethessünk meg a piacon, ráadásul gyorsabban.”

Az MBF alkalmazásának kezdeti fázisában a Scala azt tervezi, hogy továbbfejleszti az iScala ERP-termék globális humánerőforrás-kezelési és bérszámfejtési funkcióit annak érdekében, hogy az a Microsoft új üzletialkalmazás-platformján is elérhetővé váljon. „Hála az iScala és az MBF webes szolgáltatási architektúráinak, K+F erőforrásainkat az új iScala funkciókra koncentrálhatjuk, illetve azokra a területekre, ahol kiemelkedünk a versenytársak közül” – jelentette ki Szergej Shvedov, a Scala műszaki igazgatója. A Scala azért a humánerőforrás-kezeléssel és bérszámfejtéssel kezdi a fejlesztést, mert a cég e területeken egyedi piaci lehetőséget lát. „A kínálat jól látható és a következő néhány évben nem látunk a termékünkkel összemérhető megoldást” – mondta Shvedov. „A példa kedvéért: vásárlóink jelenlegi bérszámfejtési alkalmazásunkkal a világ 76 országában számítják ki összesen közel egymillió alkalmazott bérét. Több mint 20 évnyi tapasztalatunkkal szoftverünk sikeres fejlesztése, valamint a világ különböző országaiban értékesítése és támogatása terén egy olyan globális tudásbázist és a középpiacon egyedi szaktudást halmoztunk fel, amellyel úgy hisszük, egyetlen Tier 2. (Tier 2 – Eredetileg a kis és közepes vállalati piac számára tervezett középkategóriás ERP-rendszer az egyes műveleti csoportok és részlegek számára) gyártó sem dicsekedhet. Vásárlóink számíthatnak ránk, hogy akármelyik piacon is működjenek, szállítjuk nekik az igényelt megoldást.”

Kemi hozzátette: „Szoftverünk úgy készült, hogy kizárólag Microsoft-technológián fusson. 1997 óta elköteleztük magunkat a Microsoft-technológia mellett – kapcsolatunk összességében pedig több mint 10 évre nyúlik vissza –, és alkalmaztuk számos technológiai újításukat, hozzátéve saját globális és kapcsolódási funkcióinkat. Örömünkre szolgál, hogy a Microsoft elkötelezte magát, hogy segítsen eljuttatni az iScala kollaboratív ERP-rendszer igazolt képességeit más piacokra is, hozzáférhetővé tegyen bennünket még több felhasználó számára, hogy a Microsoft alapú megoldásaink még vonzóbb választási lehetőséget jelentsenek a kis- és közepes vállalatok számára.”

Véglegesített iScala CRM megállapodás
Ma a Scala és a Microsoft véglegesítették megállapodásukat, melynek értelmében a Scala kibővíti a Microsoft CRM-szoftverét és integrálja azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerbe. A termék neve iScala CRM lesz és 2003 negyedik negyedévében kerül a piacra. A Scala a Scala-vásárlók igényeinek megfelelően további funkciókkal – például több pénznem kezelésével, nemzetközi adószámításokkal (ÁFA) és üzleti intelligenciával – bővíti a rendszert.

Az iScala CRM az iScala ERP-termék részeként jelenik meg, de – az iScala platform kapcsolódási képességeinek és webes szolgáltatási architektúrájának köszönhetően – attól függetlenül is használható és egyszerűen integrálható lesz más ERP-rendszerekkel.
Az iScala CRM a Microsoft CRM funkcionalitását építi be az iScala megoldásba és teszi lehetővé, hogy a Scala-vásárlók tovább javítsák üzleti folyamataikat – márpedig ma a nagyobb értékesítési sikeresség, a kiemelkedő ügyfélszolgálat és az informált, agilis üzleti döntések létfontosságúak. Az iScala CRM első nyilvános bemutatása szeptember 10-én, Moszkvában történt, ahol egyes kulcsfontosságú funkciók voltak megtekinthetők. „Új, integrált termékünkkel egy megfizethető, méretezhető, vállalati szintű megoldást biztosítunk, amelyek kifejezetten közepes méretű vásárlóink igényeit szem előtt tartva készült” – mondta Kemi. „Legfontosabb vásárlóink közül néhány lényeges mértékben hozzájárult termékünk fejlesztéséhez, úgyhogy biztosak vagyunk benne, hogy az eredmény meg fog felelni elvárásaiknak.”


# # #

Megjegyzések a szerkesztők számára

A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.
Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.
A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2002. évi árbevétele 73,4 millió amerikai dollár volt (77,8 millió euro).
Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.