Belföld

Többszörösére nőtt a beiskolázási utalványok értékesítése

Az Accor Services most elkészült gyorsmérlege szerint a beiskolázási utalványok forgalma a cégnél a tavalyi 160 millió forintról az idén 780 millió forintra nőtt.

A felhasználók száma az előző évi 30 ezerrel szemben szeptember közepéig meghaladta a 100 ezret, miközben ezt az adómentes juttatást még a hónap végéig igénybe vehetik a munkáltatók, vagyis az értékesítési ciklus még nem ért véget.
Koszmovszky Pellet Laurent, az Accor Services Magyarország igazgatója elmondta: a siker részben annak köszönhető, hogy a beváltóhelyek száma tavalyhoz képest négyszeresére nőtt és meghaladta a háromezret. Az idén először három hónapra bővítették a beiskolázási utalványok felhasználhatósági idejét, s az új rendelkezés szerint az összesen 10 ezer forintig adómentes hozzájárulást, mindkét szülő igénybe vehette még akkor is, ha azonos munkahelyen dolgoznak. A támogatás gyermekenkénti összege így elérhette a 20 ezer forintot.
Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta: korábban arra számítottak, hogy a beiskolázási utalványokból származó bevétel az idén 700 millió forint lesz. Ennek megfelelően a társaság árbevételét az idén 17 milliárd forintra becsülték, szemben a tavalyi 12 milliárd forinttal.

Tavaly az étkezési utalványokból 8,84 milliárd forint, az ajándék utalványokból 3 milliárd, a beiskolázásiból pedig 160 millió forint bevételük származott, míg az idén a tervek szerint – 4,5 milliárdra emelkedik az ajándék utalványok értékesítéséből, és 11,8 milliárd forintra az étkezési utalványok forgalmazásából származó bevételük.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik