Belföld

A 30 év alattiak még beléphetnek a magánpénztárakba

A Credit Suisse Life & Pensions Magánnyugdíjpénztár országos, szemléletformáló reklámkampányt indított, azzal a céllal, hogy a 30 év alatti, aktív kereső fiatalok figyelmét felhívja a magánnyugdíjrendszer előnyeire.

A Credit Suisse Life & Pensions 2003. szeptember 1-jén kampányt indított, melynek aktualitását az állami társadalombiztosítási rendszer ismert finanszírozási problémáin túlmenően az is indokolja, hogy a már aktív kereső, de még 30 év alatti fiatalok számára idén év végén lejár a magánnyugdíjpénztárba történő belépés lehetősége.


A „Mi lesz veled 40 év múlva?” szlogenű integrált kampány Budapesten és 4 vidéki nagyvárosban látható. A kampány három alapelemét, a tájékoztató jellegű prospektust, az interaktív online játékot (amelynek során egy öregítő program kerül felhasználásra) és az SMS-küldési akciót, többféle eszköz kommunikálja: Est-újságok szerte az országban, óriásplakátok a budapesti metrómegállókban, city light plakátok a kampány összes városában, sajtómegjelenések ill. promóciók számos üzletközpont területén.


A kampány legfőbb üzenethordozója a részletes információkat tartalmazó honlap, melyen a játék, az SMS-akció és a magánnyugdíjpénztárral kapcsolatos összes információ megtalálható.

A svájci székhelyű Credit Suisse Csoport magyarországi társaságai többféle tevékenységet végeznek. Az évek óta sikeresen működő életbiztosítási és nyugdíjpénztári üzletág mellett tavaly év végén megalakult az egészségpénztár, illetve a napokban a Biztosító Rt. megkapta a vagyonkezelési engedélyt is. A nyugdíjpénztári piacon taglétszám és vagyon tekintetében az öt legnagyobb szereplő között foglalt helyet a tavalyi évben és ezt a pozíciót idén is megtartotta.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik