Belföld

Hiánypótló könyv az e-mail marketingről

„E-mail marketing" címmel jelent meg Nebojsa Damjanovich könyve, amely az elektronikus leveleken felépülő világ marketingkommunikációs kihasználását fedi fel az olvasók előtt.

“Nebojsa könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az email üzleti erejében és azoknak is, akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerző néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett – ha sokszor nehezen is – de győzedelmeskedik a becsületes opt-in email.” mondta Trentin Tamás, Hírek Kft. (Maxima üzemeltetője) üzletág igazgatója.

A könyv szól mindazoknak, akik a hagyományos direkt marketing költségeket szeretnék csökkenteni, akik ügyfélkapcsolatot szeretnének erősíteni online eszközökkel, a termékeiket és a szolgáltatásaikat szeretnék interneten keresztül értékesíteni, a márkaismertségét szeretnék építeni vagy megnövelni, a márkájuk iránt lojalitást szeretnék építeni/erősíteni online vagy akiknek nincs több milliójuk a website látogatottság növelésére. Mindazok is okulhatnak belőle, akik az online reklám, PR vagy HR kampányokra sok pénzt áldoztak eddig, bármilyen előfizetést vagy előfizetés megújítását szeretnék felhasználóbarát formában és költséghatékonyan üzemeltetni, oktatással vagy informálással foglalkoznak és a tanulóikkal, vagy a fogyasztóikkal szeretnének kapcsolatot tartani. A szakmában dolgozók véleménye is megváltozhat az e-mail merketingről, így szól mindenkinek, aki ezen a területen szolgáltat vagy értékesít, médiát üzemeltet vagy értékesít, stratégiai tervezéssel foglalkozik vagy médiaelemző.

A könyv célja, hogy az olvasó elemző- és cselekvőképességét fejlessze, továbbá egyértelmű utat mutasson a különböző megoldások felé, és hatékonyabbá tegye őket a marketing kommunikációs területén. A könyvből megismerhetik az e-mail marketing nemzetközi szakmai tendenciáit, hazai cégek tapasztalatait illetve közérthető nyelven a megoldási módszereket. Soha, egyik kiadványban sem volt ennyi példa, tipp, technika és elemzés, ami ezt a területet illeti. „Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban művelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzőknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden jelenlegi és várhatóan egyre több új marketinges kollégámnak.” – véleményezte a munkát Szabó József, a CID Cég-Info Kft. vezetője.

Damjanovich Nebojsa, online marketing tanácsadó, előadó és szerzőként tevékenykedik Budapesten. “E-mail marketing” könyv szerzője, számos konferencia és szeminárium szervezője és előadója. Eddig olyan ügyfeleknek dolgozot, mint NOKIA, HVB Bank, GlaxoSmithKline, DHL, Procter & Gamble, Office Depot és UPC Magyarország. Leginkább a szaksajtóban publikál (PR Herald, Kommunikáció Management és MédiaFigyelő). Az OMOK.hu alapítója és főszerkesztője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik