Belföld

SAS: növekvő értékesítési árbevétel

A SAS világszintű 2003 első féléves árbevétele 16 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának eredményét. Az üzleti intelligencia piaci szegmensében teljesített bevételnövekedéssel a SAS elérte a 480 millió dolláros értéket, s ezzel messze felülmúlta a szoftveripar többi szereplőjét.

Dr. Jim Goodnight, a SAS tulajdonosa és cégvezetője az alábbiakkal kommentálta a SAS kiemelkedő teljesítményét: „Napjaink kedvezőtlen gazdasági és geopolitikai környezetében a vállalatoknak még inkább megbízható információkra van szükségük a döntéseik meghozatalához. Egyedül a SAS képes olyan iparági megoldásokat kínálni, amelyekkel kielégíthető az adott vállalat információigénye, illetve amelyek segítik a meglévő operatív és vállalatirányítási rendszerekbe eszközölt befektetések jobb kiaknázását. A 26 éve fenntartott jövedelmezőség, valamint a közel 100 százalékos licensz megújítási arány miatt ügyfeleink úgy tekintenek stabilitásunkra és ügyfeleinknél elért sikereinkre, mint beruházásaik összegét csökkentő kulcstényezőkre.”

A bevételek fenntartása és a költségek minimalizálása jelenti a legnagyobb gondot a vállalkozások számára világszerte, ezzel egyidejűleg pedig minden technológiai befektetés szigorú vizsgálat alá esik abból a szempontból, hogy milyen gyorsan képes ROI-t generálni. Ez a környezet, illetve az olyan pénzügyi területet érintő szabályozási változások, mint például a Bázel II és a Sarbanes-Oxley indukálják a legtöbb projektet az ügyfél intelligencia (a jövedelmező ügyfélkör kiszűrése és megtartása), az értéklánc intelligencia (költségalapú helyett értékalapú folyamatok támogatása, illetve értékes szállítók alkalmazása a fölöslegesek helyett) és a pénzügyi transzparencia területein.

A SAS változatlanul megkülönbözteti magát a többi szoftverszállítótól, melyek elemzési, lekérdezési és jelentéskészítési eszközei inkább arra adnak választ, hogy mi történt, és nem arra, hogy merre kell haladnia a vállalatnak. A SAS üzleti intelligencia megoldásainak alapja a fejlett elemzési eszköztár, amely prediktív funkciókat is magába foglal, így például adatbányászatot vagy előrejelzési és optimalizációs alkalmazásokat.

„Két sikeres negyedévet tudhatunk magunk mögött, mivel ügyfeleink egyre szélesebb körben ismerik fel, hogy a SAS által kínált megoldásokkal teljes körűen megvalósíthatják az adattárház-építéssel, a kampánymenedzsmenttel és a fejlett üzleti intelligencia kiépítésével kapcsolatos elképzeléseiket” – nyilatkozta Goodnight.

Folyamatosan növekszik az egyes vállalatok informatikai részlegeire nehezedő nyomás, hogy minél pontosabban mutassák ki a kiszolgált üzleti területek számára hozott hasznot. A SAS együtt dolgozik ügyfeleivel a modern portál kiaknázási lehetőségeken, illetve a szolgáltatott adatok minőségének és időbeliségének állandó javításán. Ezek azok a területek, ahol az IT erőforrásainak kihasználása valóban hatékonyabbá tehető.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik