Belföld

EU-ügyfélszolgálattá alakul az EUKK infovonala

Az EU Kommunikációs Közalapítvány meglévő telefonos információs szolgálata és honlapja EU-ügyfélszolgálattá fejlődik – közölte a közalapítvány. Az ősszel induló, mindenki számára könnyen elérhető tájékoztatási rendszer célja, hogy tanácsadó partnerként segítse a csatlakozás mindennapjaival és gyakorlati kérdéseivel foglalkozó társadalmi csoportokat, és személyeket.

Az EU Kommunikációs Közalapítvány a népszavazást követően értékelte a népszavazásra való felkészülésben végzett munkáját és elkészítette az időszak pénzügyi elszámolását is. Ezt eljuttatta 2003. június 23-án a Magyar Országgyűlés négy-párti Európai Integrációs Bizottságának és a kormánynak. (A tevékenység értékeléséről, és a pénzügyi elszámolásról további információ a közalapítvány honlapján található.)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik