A tranzakcióval a MOL mintegy másfélszeresére növeli jelenlegi romániai hálózatát, amely jelentős mértékben erősíti a társaság versenyképességét a román kiskereskedelmi piacon. Az új töltőállomások földrajzilag jól kiegészítik a MOL meglévő romániai hálózatát és bővítik lehetőségeit az üzemanyagkártya üzletben. A tranzakció jól illeszkedik a MOL meghirdetett stratégiájához, mely szerint régióbeli töltőállomás-hálózatának bővítésével növelni kívánja a finomítók felvevő piacát.
A tranzakció által a MOL romániai töltőállomásainak száma ötvenről 73-ra növekszik, amellyel a MOL az országban a második legnagyobb kiskereskedelmi hálózattal rendelkező nemzetközi olajtársasággá válik. A MOL középtávú célja Romániában az országos lefedettség és a 10 százalékos piaci részesedés elérése.
A tranzakció lezárása az ilyen ügyleteknél szokásos előfeltételek – többek között a román versenyhivatali jóváhagyás megszerzése – teljesítését követően, 2003 második félévében várható.