Belföld

A Startlap sikertörténete folytatódik: elkészült az 1500. lap.hu oldal

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Startlap: két éve indított Lap.hu mozgalma keretében elkészült az 1500. lap.hu oldal, és ezzel szinte egy időben a Startlapon és a hozzá tartozó lapokon található linkek száma elérte a 477 ezret.

A sikertörténet folytatódik: elkészült a Startlap 1500. lap.hu oldala. A Lap.hu mozgalom keretében készülő tematikus linkgyűjtemények száma tavaly szeptemberben érte el az ezret.
Az 1500 lap.hu oldalnak is köszönhetően jelenleg több mint 477 ezer link található a Startlapon és a hozzá tartozó aloldalakon.

A hatalmas linkgyűjtemény fő erénye a kategorizáltság, valamint az, hogy ellentétben a klasszikus keresőkkel, a Startlap tartalma ellenőrzött. Minden lap mögött hús-vér szerkesztő áll, aki rendszeresen ellenőrzi és frissíti lapja tartalmát, így a felhasználóknak nem kell átverekedniük magukat a keresők által kiadott, gyakran használhatatlan linkek tömkelegén.

„A Startlap dinamikus fejlődése nagy részben a Lap.hu mozgalomnak köszönhető – állítja Debre Zoltán főszerkesztő. – Tisztában vagyunk azzal az értékkel, amit Magyarország legnagyobb, önkéntesekből álló, on-line szerkesztősége képvisel. Folyamatos kapcsolatban vagyunk szerkesztőinkkel, akiknek negyedévente találkozót is szervezünk. A legutóbbi, július 5-én megtartott találkozó keretében sort kerítettünk az 1500. lap.hu oldal megünneplésére is. Nagyon jó újra és újra látni, hogy szerkesztőink mennyire magukénak érzik a lapokat: zavarja őket, ha valamelyik oldal nem üti meg a kívánt színvonalat, hiszen ez az egész Lap.hu-ról kialakult képre kihat. Nem ritka, hogy önszerveződő alapon segítik vagy éppen kritizálják egymást. Az egyes személyeknek és a belőlük verbuválódott csapatnak köszönhetően nagyon ütőképes társaság alakult ki, amely a Startlaptól kapott lehetőséget kamatostul visszafizeti a profi módon elkészített lapokkal.”

A Lap.hu mozgalom mellett a Startlap igyekszik minél több területen piacvezető szolgáltatásokat beindítani. A StartApró, a Hírstart, a megújult StartlapJátékok mellett nemrég elindult a StartUtazás, amely mögött nem virtuális, hanem valódi, „off-line” utazási iroda áll, és látogatottságban alig két hónap alatt megelőzte az egyik fő konkurens Travelportot. A Startlap saját társkereső oldala a StartRandi, operátorlogókat és csengőhangokat pedig a StartMobilról lehet letölteni. A szolgáltatások folyamatos bővítésének célja a Startlap-látogatók és hirdetők minél szélesebb körű kiszolgálása, a szezonális igények kielégítése és nem utolsósorban a Startlap márka erősítése.

A Lap.hu mozgalomról:
2001 márciusában indult útjára a Startlap.hu égisze alatt szerveződő Lap.hu mozgalom, amely 2003 júliusára elérte az 1500 weboldalt. A lapmozgalom lényege, hogy bárki, aki életképes koncepcióval áll elő, felépíthet egy linkgyűjteményt egy általa választott témában. Az önkéntes szerkesztők számára a Startlap.hu biztosítja a keretet honlapjuk elkészítéséhez és karbantartásához. Ez afféle „franchise” rendszer, amelyben mindenki megtalálja a számítását – legfőképpen a felhasználó, aki igényes, jól karbantartott linkgyűjtemények közül válogathat.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt.
26 kiadványával a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata. A kiadó a leányvállalatával együtt a magazinpiacon 32%-os piaci részesedéssel rendelkezik, több mint 400 munkatársa 15 milliárd forintot meghaladó éves árbevételt ér el. A kiadó 10 internetes termék tulajdonosaként meghatározó szerepet játszik a hazai internetpiacon is. További tevékenységei közé tartozik a konferenciaszervezésen kívül a 2002-ben beindított könyvkiadás, eseményszervezés, lapokhoz kötődő termékértékesítés és márkakiadványok készítése.

A Sanoma Budapest Rt. a finn SanomaWSOY médiacsoport magazinkiadói üzletágához, a Sanoma Magazines B.V. kiadócsoporthoz tartozik. 220 kiadványával a Sanoma Magazines a SanomaWSOY legnagyobb divíziója, amely kilenc európai országban van jelen. Piacvezető Belgiumban, Hollandiában, Finnországban, Csehországban és Magyarországon. Nettó árbevétele 2002-ben 1 milliárd euro volt és 4,500 munkatársat alkalmaz.
A SanomaWSOY Finnország vezető médiavállalata és 1999 óta jegyzik a Helsinki Tőzsdén. Nettó árbevétele 2002-ben 2,3 milliárd euro volt és 18,000 embert alkalmaz.


További információ:
B. Csejtei Ildikó marketing- és PR-igazgató
(telefon: 437-1226, fax: 437-1228, e-mail: i.csejtei@sanomabp.hu)



Ajánlott videó

Olvasói sztorik