Belföld

A Scala ERP-termékpalettája bővül a Microsoft Business Solutions CRM megoldásával

A Scala az első olyan európai ERP-cég, amely a Microsoft CRM-szoftverét kollaboratív ERP-megoldása részeként kínálja

A Scala Business Solutions ma bejelentette, hogy szándéknyilatkozatot írt alá a Microsoft® Corporation-nel, mely alapján a két cég a Microsoft Business Solutions ügyfélkapcsolat-kezelési alkalmazásának (CRM) nemzetközi verzióját fejleszti tovább, integrálva azt az iScala® kollaboratív ERP-rendszerével. A két vállalat szeptemberben szándékozik megkötni a megállapodást.

A két szoftvergyártó szorosan együttműködik a Microsoft CRM-alkalmazás további fejlesztésében, mely iScala CRM-ként kerül piaci bevezetésre. Az új terméket a Scala ügyfelei már az integrált ügyviteli rendszer részeként használhatják. A több mint 140 országban jelen lévő Scala, ügyfeleinek igényeit elégíti ki azzal, hogy az iScala CRM-mel tovább bővíti már eddig is sokszínű ERP-megoldását, amely többek között olyan funkciókat is tartalmaz, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi ÁFA elszámolás vagy az üzleti intelligencia.

Az iScala CRM az iScala ERP-termék olyan részeként kerül piacra, amely más ERP-rendszerekkel is integrálható, így az iScala platform web alapú felépítésével együtt tovább szélesíti az integrációs lehetőségek körét.

Az iScala CRM-modul válasz a több üzleti funkcionalitást hangsúlyozó ügyféligényre. A Scala úgy gondolja, hogy meglévő ügyfelei közül sokan igénylik az új termék által nyújtott funkciókat. Az iScala CRM a kulcsfontosságú európai piacokon, többek között Oroszországban valamint Kínában lesz elérhető, ahol a Scala vezető piaci pozíciókat élvez. 2005-ig az iScala CRM-termék a Scala éves bevételének 20%-át adja majd.

A Scala arra törekszik, hogy újabb és újabb piacokon keltse fel azon cégek érdeklődését az integrált üzleti megoldások iránt, amelyeket eddig eltántorított a megoldások magas költsége. Továbbá az iScala CRM-megoldás lehetővé teszi, hogy a vertikális piacokon, ahol a Scala különösen hangsúlyos jelenléttel bír (például az építőipar, gyógyszeripar, élelmiszeripar területén), újabb ügyviteli segítséget nyújtson ügyfeleinek.

„Az ügyfeleink egy integrált megoldás utáni hangsúlyozott igényére reagálva tesszük meg ezt a lépést” – nyilatkozta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions megbízott vezérigazgatója. „Nagy fantáziát látunk az iScala CRM-ben az európai középvállalatok, illetve a nagyvállalatok leányvállalatai részére, akik egy költséghatékony, integrált vállalati megoldást keresnek. Terveink szerint ez a megoldás a negyedik negyedévben kerül piacra.”

„A szoftverünk kizárólag Microsoft platformon fut” – nyilatkozta Kemi. „Természetes választás volt az, hogy a Microsoft®-ot válasszuk partnerként CRM-termékünk kifejlesztéséhez.” Kemi hozzátette még, hogy a Microsoft stabilitása, globális jelenléte és kollaboratív megközelítése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Scala, más CRM-fejlesztő helyett a Microsoft®-ot válassza partnerének. „Ez a lépés tovább erősíti a kapcsolatot a Scala és a Microsoft ® között, és örömmel tölt el bennünket az, hogy a Microsofttal közös munka segítségével megerősíthetjük piaci pozíciónkat.”

A piaci bevezetés előkészítése érdekében a Scala egy különleges csapatot állított össze a vállalat minden szintjéről, bevonva vezetőket, termékfejlesztőket, értékesítési-, marketing- és egyéb erőforrásokat. A Natasha Stolnaya (termékigazgató, iScala CRM) vezette csapat a termék piaci megjelenése előtti időszakban szorosan együttműködik majd a Microsoft CRM-csapattal, valamint a kiemelt Scala ügyfelekkel.

„A Scala-val való kapcsolat azt jelenti számunkra, hogy a Microsoft CRM-termékét eljuttathatjuk a Scala erős ügyfélbázisához” – nyilatkozta David Thacher, a Microsoft Business Solutions Microsoft CRM menedzsere. „A Scala kimagasló szakértelme az üzleti megoldások terén tökéletesen kiegészíti a Microsoft Business Solutions tapasztalatait és tudásbázisát, ezért nagy érdeklődéssel várjuk, hogy a Scala ügyfelei világszerte használni kezdjék termékünket.”

A szorosabb kapcsolat a Microsoft®-tal, lehetővé teszi a Scala-nak, hogy az ERP-rendszerbe integrált CRM-alkalmazást szállítson ügyfeleinek világszerte. A Scala azon kevés ERP-szállítók egyike, akik a középvállalatoknak nyújtanak egységes, integrált üzleti megoldást, több mint 140 országban, közel 30 nyelven.

Az iScala CRM esetében a Scala összpontosítja K&F erőforrásait azért, hogy még több üzletviteli funkcionalitást tudjon nyújtani ügyfeleinek. „Úgy gondoljuk, hogy ez a helyes megközelítés olyan időkben, amikor egyre több ERP-funkcionalitás válik tömeges árucikké és egyre egyszerűbb az integráció és az összekapcsolhatóság.” – nyilatkozta Kemi. „Ez az együttműködés lehetőséget ad arra, hogy tovább szélesítsük piacunkat mind a Microsoft®, mind a Scala javára.”

# # #

Szerkesztői megjegyzés

A Scala Business Solutions-ről

A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást –, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.

Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.

A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2002. évi árbevétele 73,4 millió amerikai dollár volt (77,8 millió euro).

Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi.

©2003 Scala Business Solutions NV. Minden jog fenntartva. A Scala logo, a Scala® és az iScala® bejegyzett kereskedelmi védjegyek. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.