Belföld

“Gerillaharc” a vásárlókért

admin

2003. 07. 21. 11:57

Nem szándékosan akart egyéb hirdetéseket eltakarni egy alkholmentes sör promóciójával az akciót szervező Ark Group - nyilatkozta a Kreatív Online-on Debreczenyi Attila, az ügynökség ügyvezetője.

Ezzel a szakember a Multireklám fejlesztési igazgatójának korábbi nyilatkozatára reagált, aki azt állította, hogy a sörgyár utcai promóciójához tartozó nagyméretű, engedély nélkül kihelyezett táblái hirdetéseket takartak el. Az ügynökség az akcióval a világon egyre népszerűbb gerillamarketinget alkalmazta az alkoholmentes termék népszerűsítésére. Az ideiglenes plakátokat a kereszteződésekhez vezető utak mellett helyezik el néhány órára.

A gerilla-akció egyébként már nem egyedi jelenség Magyarországon. Ilyen megmozdulás volt tavasszal a Coca-Cola Chiwawa-kampánya, amelyben közterületi engedély nélküli kisméretű plakátokkal, falragaszokkal árasztották el a várost.


Forrás: www.euro.hu


 

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.