Belföld

“Gerillaharc” a vásárlókért

admin
admin

2003. 07. 21. 11:57

Nem szándékosan akart egyéb hirdetéseket eltakarni egy alkholmentes sör promóciójával az akciót szervező Ark Group - nyilatkozta a Kreatív Online-on Debreczenyi Attila, az ügynökség ügyvezetője.

Ezzel a szakember a Multireklám fejlesztési igazgatójának korábbi nyilatkozatára reagált, aki azt állította, hogy a sörgyár utcai promóciójához tartozó nagyméretű, engedély nélkül kihelyezett táblái hirdetéseket takartak el. Az ügynökség az akcióval a világon egyre népszerűbb gerillamarketinget alkalmazta az alkoholmentes termék népszerűsítésére. Az ideiglenes plakátokat a kereszteződésekhez vezető utak mellett helyezik el néhány órára.

A gerilla-akció egyébként már nem egyedi jelenség Magyarországon. Ilyen megmozdulás volt tavasszal a Coca-Cola Chiwawa-kampánya, amelyben közterületi engedély nélküli kisméretű plakátokkal, falragaszokkal árasztották el a várost.


Forrás: www.euro.hu


 

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Egerszalók, 2016. szeptember 13.
Az Egerszalóki Gyógy- és Wellnessfürdő - Saliris Spa és Konferencia Hotel épülete a Forrás út 4. szám alatt. A vizet 1992-ben az Egészségügyi Minisztérium gyógyhatásúnak minősítette. Ennek jelentőségét felismerve épült a Saliris Resort gyógyszálloda. 
MTVA/Bizományosi: Faludi Imre 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.