Belföld

CRM-ből 5-ös: piacon a Pivotal legújabb verziója

2003. július 15., Budapest – Fennállásának talán eddigi legjelentősebb bejelentését tette a közepes- és nagyvállalatok számára fejlesztett CRM megoldásáról ismert Pivotal Corporation, amikor hírül adta, hogy elkészült CRM rendszerének legújabb verziója, a Pivotal CRM 5.
Az új verziót több mint 15 hónapos fejlesztés előzte meg és kidolgozásánál fő szempont volt, hogy használatával a marketing és értékesítési munka megújítható legyen és a sokcsatornás ügyféltámogatás is egyszerűsödjön.
A Pivotal CRM megoldásait Magyarországon képviselő LLP Budapest szerint a változtatások eredményeként bővült az üzleti felhasználási területek köre és az új verzió a felhasználó cégek termelékenységét is pozitívan befolyásolhatja.

A Pivotal CRM 5-ös verziója a korábbi verziókhoz képest kiegészült egy új termékkel, amely a megoldások értékesítésének teljes körű támogatását nyújtja (Assisted Selling), részét képezi egy világszínvonalú marketing-automatizációs eszköz (MarketFirst), új felhasználói felületet biztosít, valamint jelentős belső, műszaki fejlesztéseket tartalmaz. A CRM 5-ös ugyanakkor – a korábbi verziókhoz hasonlóan – rendkívül rugalmas architektúrára épült és a beállítási lehetőségek széles tárházával rendelkezik.

A Pivotal 5 a rendszerhez való hozzáférési módszerek számtalan variációját kínálja, beleértve a gazdag funkcionalitású- ill. „vékony” böngészőalapú és vezeték nélküli eszközöket, melyeket akár önállóan, akár kombinálva is lehet alkalmazni. A Pivotal már bejáratott mobillehetőségeket kínál annak érdekében, hogy a felhasználók maximális hatékonyságát biztosítsa élő adatkapcsolat nélküli környezetben is. A Pivotal az egyetlen olyan CRM-szállító, mely a hozzáférési lehetőségek ilyen széles tárházát biztosítja a közepes- és nagyvállalatok számára. Hasonlóképpen egyedi a Pivotal megoldása a közepes- és nagyvállalati szegmensben a támogatott üzleti területek palettáját tekintve is.

„A Pivotal CRM rendszerét az elmúlt tíz év alatt már mintegy 1500 vállalat vezette be. Az 5-ös verzió az ügyfelekkel történő együttműködés eredménye, akik amellett, hogy egy erőteljes és megbízható rendszert igényelnek, elvárják, hogy az magas fokú rugalmasságot is biztosítson. A Pivotal esetében mindezek a jellemzők együttesen érvényesültek.” – mondta Porosz Péter, az LLP Budapest CRM üzletágának igazgatója.

A rugalmasság titka a közepes- és nagyvállalatok számára
A vállalatok folyamatosan arra törekednek, hogy meghódítsák a piacot, és minden üzleti lehetőséget azonnal kiszolgáljanak, amint azok tudomásukra jutnak. Emiatt olyan CRM szoftverrel kell rendelkezniük, amely nagyon rugalmas és gyorsan adaptálható az általuk támasztott egyedi üzleti folyamatokra. A Pivotal 5 rendszernél a Microsoft .NET technológiára alapozva és a webes szolgáltatások legújabb megoldásait alkalmazva biztosították a rugalmasság iránti elvárásokat.
Az LLP Budapest szakértője megerősíti, hogy Pivotal 5-ös esetében is folytatódnak a rugalmas testreszabás korábbi hagyományai: vagyis a konfigurálás egyetlen központi helyen zajlik, majd a beállítások a Pivotal Synchronization megoldással jutnak el a végfelhasználókhoz. „A cég igényeire szabott beállítás így nem csak biztonságos az adatok megőrzése szempontjából, hanem biztosítja a teljes birtoklási költség (TCO) alacsonyan tartását, hiszen csökkenti a verzióváltások költségét és idejét.” – tette hozzá Porosz Péter, igazgató.





###

A Pivotal Corporationről (www.pivotal.com)
Az ügyfél-kezeléssel kapcsolatos igényeket a Pivotal a marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat területén egyaránt kielégíti, lefedi a contact center és partnermenedzsment üzleti területeit, sőt, számos iparág-specifikus megoldással is támogatja a vállalatok speciális igényeit. A Pivotal CRM rendszere az elmúlt majdnem tíz év alatt jelentős szerepet vívott ki magának. Ma már mintegy 1500 cég tartozik ügyfélkörébe, többek között az American Medical Security, a Deutsche Bank, az ING Barings, a Siemens, a Panasonic, a Kimberly-Clark Coorporation, a Minolta és az Ericsson.


Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com)
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a Pivotal CRM rendszere, a MicrosoftŽ Business Solutions–NavisionŽ és a MicrosoftŽ Business Solutions–AxaptaŽ vállalatirányítási rendszerek, a SunSystems ERP megoldás, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Fourth Shift termelésirányító megoldása, illetve az Ariba B2B elektronikus beszerzési rendszere. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Mirato, a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.


További információk: LLP Budapest Kft., Paul Brigitta, indirekt marketing koordinátor
(Telefon: 412-2400, E-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik