Belföld

Megcsappant az érdeklődés a Renault autók iránt

admin

2003. 07. 10. 12:55

A francia Renault járműipari konszern közölte, hogy az idei első fél évben a tavalyinál 4,5 százalékkal, saját márkájából pedig 5,6 százalékkal kevesebbet adott el. A teljes eladott járműmennyiség, beleértve a Dacia és a Samsung kocsikat, megközelítette az 1 millió 225 ezer darabot.

Az európai autópiac zsugorodása kényszerítette a Renault csoportot a tavalyinál érezhetően gyengébb eladásokra – derül ki a gyártó közleményéből. Eszerint az európai autópiac az idén 2,8 százalékkal lett kisebb a tavalyi első fél évinél.

Ugyanakkor azt is közölte, hogy júniusban már kedvező változásokat tapasztalt Nyugat-Európában, ahol féléves eladásaik visszaesése egészében elérte a 6,8 százalékot. A világ más részein azonban 4,4 százalékkal javított értékesítési eredményén a Renault.

Mint emlékezetes, már több gyártó jelezte idei első féléves eladásainak visszaesését, köztük a BMW, a Mercedes, a Ford. A francia Peugeot-Citroen csoport viszont 1,9 százalékkal javítani tudta eladásait.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Mérk, 2017. április 4.
Koncányi Zsoltné, a Nő az esély című program tanulója viszi a tisztálkodáshoz szükséges eszközöket a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Harmónia Egyesített Szociális Intézményben Mérken 2017. április 4-én. Nő az esély címmel 7,5 milliárd forint keretösszegű pályázati program indult áprilisban mintegy kétezer, nagyrészt roma nő és pár férfi képzésének és foglalkoztatásának segítésére.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.