Belföld

Fordtól a GM-hez: Budapestről Budapestre költözik a menedzser

A General Motors Kelet- és Közép-Európai Regionális irodája bejelentette, hogy Thomas Owsianskit nevezték ki a szervezet marketing igazgatójának. Thomas a Fordtól érkezett a General Motorshoz, de tulajdonképpen “Budapestről Budapestre költözik", hiszen utolsó munkaköre a Fordnál a magyar és a cseh piacért felelős vezérigazgató volt itteni székhellyel.

Thomas Owsianski Németországban, Hannover közelében született, 36 éves, de fiatal kora ellenére 11 éves tapasztalattal és autós karrierrel rendelkezik. Közgazdaságtant és marketinget tanult, mielőtt Németországban elhelyezkedett a Ford-nál, ahol az elmúlt évtizedben több fontos pozíciót töltött be. Ezek közül érdemes kiemelni, hogy az Egyesült Államokban a kis- és közepes autók tervezésében közreműködő marketingmenedzser volt, Németországban ugyanezen kategóriák márkamenedzsereként dolgozott, és volt a Ford németországi márkastratégiájáért és kommunikációjáért felelős igazgatója is.

Chris Lacey, a General Motors Észak-, Kelet- és Közép-Európáért felelős főigazgatója a következőket közölte az új vezető szerződtetéséről: “Nagyon örülünk, hogy Thomas úgy döntött, csatlakozik a General Motors csapatához. Biztosak vagyunk abban, hogy jól fogja hasznosítani sokoldalú tapasztalatait és aktív munkájával hozzájárul ahhoz, hogy a régióban fejlődjön a GM marketing tevékenysége.”

A General Motors Europe a múlt év novemberében hozta létre magyarországi központtal Kelet- és Közép-Európai Regionális Irodáját. A Regionális Iroda 15 országban menedzseli a GM üzleti tevékenységét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik