Belföld

Mobiltelefon piac felé is terjeszkedik a Tesco

A brit Tesco Plc. szupermarket lánc 50-50 százalékos közös vállalkozást létesített a szintén brit mmO2 mobilszolgáltatóval telefon készülékek értékesítéséről Tesco márkanév alatt.

A működésének kezdetét az idei karácsonyra tervező Tesco Mobile két év alatt kétmillió készüléket kíván értékesíteni. Mindkét cég nyolcmillió fontot fektet be a vállalkozásba két év leforgása alatt.

A brit mobiltelefon piac a világ egyik legtelítettebbjének számít. Mintegy 50 millió előfizető azaz a lakosság nyolcvan százaléka rendelkezik mobiltelefon készülékkel. Az mmO2 termék diverzifikálással, a Tesco pedig szolgáltatás diverzifikálással indokolta a lépést. A Tesco szolgáltatás diverzifikációs törekvéseinek korábbi hajtásai például a Tesco Personal Finance és a Tesco.com.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik